printlogo


کد خبر: 145138تاریخ: 1394/6/18 00:00
سلام وطن

 چرا این همه تهمت و دروغ در جامعه ما رواج دارد و متاسفانه بیشترین انگ‌ها و تهمت‌ها به دولت قبل زده می‌شود، مثل ماجرای بورسیه دانشجویان و.... باید از خدا بترسید و تقوا پیشه کنید که او روزی شما را بازخواست خواهد کرد.
موسوی از قم
   
 مگس‌های سفید به تهران آمده‌اند و همه جا هستند حتی در اتوبوس‌ها! لطفا مسؤولان رسیدگی کنند.
719****0912

 خبر مصرف موادمخدر صنعتی بین دانش‌آموزان بسیار جای تاسف دارد. هم خانواده‌ها در این زمینه کوتاهی کرده‌اند و هم آموزش‌وپرورش و هم عدم مدیریت فرهنگی در کشور... تاسفبار‌تر اینکه هم‌اکنون هم که این موضوع مورد تایید قرار گرفته جلوگیری از افزایش آن نمی‌شود.
تهرانی

 یکی از نمایندگان مجلس که باید وی را به عنوان سینه‌چاک متهمان فتنه 88 و محصور نامید، مدتی است با نامه‌نگاری و سخنرانی در پی رفع حصر متهمان سیاسی برآمده است در حالی که اتهام این افراد آنقدر فجیع است که حتی در گفته‌های رهبری عزیز نیز آمده بود. بنابراین توصیه بنده نیز به این نماینده آن است که کمتر به این حواشی سیاسی دامن بزند و در پی حل مشکلات مردم که نمایندگی به وی دادند باشد، چرا که در پی حقوقی شدن و باز شدن پرونده در قوه‌قضائیه نیز گمان نمی‌رود کمتر از اعدام حکمی صادر شود.
614****0935

 پیام و تصویری در شبکه اجتماعی به‌دستم رسید از یک کیک کوچک که در آن عقرب کوچکی جامانده بود؛ از مسؤولان وزارت بهداشت تقاضا داریم بیشتر بر محصولات خوراکی نظارت داشته باشند و به هر شرکتی اجازه بازی با سلامت مردم را ندهند.
سلامی از تهران

 از وزارت ارشاد تقاضا داریم به وضعیت ناشران و کتابفروشی‌ها بیشتر رسیدگی کند با ادامه این روند نه از کتابفروشی اثری باقی می‌ماند نه از چاپ کتاب. بنده انتشارات دارم اما تیراژ کتاب و خرید کتاب بسیار پایین آمده است باید فرهنگسازی در زمینه افزایش کتابخوانی انجام شود.
شهروند


Page Generated in 0/0045 sec