printlogo


کد خبر: 145327تاریخ: 1394/6/22 00:00
سرخط خبر

 مؤسسه اقتصادی روبینی آمریکا رشد سالانه  ۵ درصدی را برای اقتصاد ایران پس از لغو تحریم‌ها پیش‌بینی و اعلام کرد با فرض نفت ۵۰ دلاری، درآمد نفتی ایران
۲۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد.
 محمد اسماعیل‌نیا، نایب‌رئیس کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه برای کنترل بهای لبنیات باید قیمت مشخص و تضمینی ارائه شود، گفت: تشکیل سامانه برای شناسنامه‌دار کردن کشاورزان و دامداران می‌تواند از سودجویی‌های کاذب جلوگیری کند.
 رئیس سازمان چای از افزایش
272 درصدی بهای چای صادر‌ شده ایرانی خبر داد و گفت: تاکنون 120 میلیارد تومان برگ‌سبز چای از چایکاران خریداری شده که حدود 71 درصد آن به حساب آنها واریز شده است.
 دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت سواحل مکران گفت: توسعه در این منطقه با تکیه بر امنیت پایدار با توجه به استقرار نیروی دریایی ارتش در منطقه بدون هیچگونه نگرانی انجام خواهد شد.
 هم‌اکنون بیش از 635 میلیون کاربر جهانی عضو شبکه مخابراتی LTE یا همان نسل چهارم شبکه تلفن همراه (4G) هستند و بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها در فصل نخست سال جاری میلادی تعداد آنها رشد 150 درصدی را تجربه کرده است.
 سیدعباس حسینی با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی مدیرعامل بیمه ایران شد و محمود امراللهی مدیرعامل این شرکت برکنار شد.
 عباس پاپی‌زاده، عضو کمیسیون کشاورزی از وابستگی ۹۷ درصدی به واردات روغن و خروج ۱۱ هزار میلیارد تومان ارز در این راه خبر داد و تصریح کرد: وزارت جهاد می‌تواند با واردکنندگان متخلف مقابله کند.
 انجمن سکه و صراف استان تهران در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهوری خواستار بازنگری در دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی‌ها مصوب 28 مرداد 1393 شد.
 مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود یک میلیون تن انار در کشور تولید شود که ۵ کیلوی آن، معادل یک بشکه نفت ارزآوری دارد.
 رئیس اتحادیه گوشت گاوی، قیمت گوشت گوساله صاف درجه یک را برای مصرف‌کننده بین ۳۵ تا ۳۶ هزار تومان اعلام کرد.
 رئیس هیأت‌مدیره انجمن صنفی کاریابی‌های بین‌المللی ایران گفت: برابر آخرین آمارها، 1850 نفر در 6 ماه نخست امسال به خارج اعزام شده‌اند.
 عربستان با پیشنهاد برگزاری نشست سران کشورهای تولیدکننده نفت مخالفت کرد.
 عادل حقیقی، مدیرکل مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور گفت: مرحله دوم طرح پایش و کنترل بیماری آنفلوآنزای پرندگان پایان یافت و پاک بودن مزارع پرورش از این بیماری تایید شد.
 


Page Generated in 0/0057 sec