printlogo


کد خبر: 145354تاریخ: 1394/6/22 00:00
ایران بازی برده را به لهستان واگذار کرد
کواچ قبل از بازیکنانش باخت

تیم‌ملی والیبال ایران در ادامه دیدارهای خود در جام‌جهانی به مصاف لهستان، قهرمان جهان رفت و در پایان دیداری حساس و مهیج که 5 ست به دنبال داشت با حساب ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و بازی برده را باخت. تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت ۷:۴۰ روز شنبه در چارچوب رقابت‌های جام‌جهانی ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان جدالی حساس، تیم‌ملی ایران با حساب ۳ بر ۲ مقابل قهرمان جهان شکست خورد تا یک برد ارزشمند را از دست بدهد. تیم ایران شروع خوبی در این بازی مهیج داشت و 2 ست ابتدایی را به ترتیب با امتیازات
۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ برنده شد. در ست سوم لهستان ۲۵ بر ۱۵ پیروز شد تا به بازی بازگردد. ست چهارم این مسابقه را لهستان ۲۵ بر ۲۰ برد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم این تیم لهستان بود که ۱۵ بر ۱۱ برنده شد و این دیدار را ۳ بر ۲ به سود خود خاتمه داد. لهستان در حالی این بازی را برد که 2 ست اول را به تیم ایران باخته بود اما تغییری که استفان آنتیگا از ابتدای ست سوم در تیمش ایجاد کرد و میکا را به میدان فرستاد کاملا کواچ را در ادامه کار مات کرد و سرمربی تیم کشورمان در 3 ست متوالی نتوانست واکنش خوبی نسبت به بازی حریف داشته باشد تا ایران یک برد ارزشمند را مقابل قهرمان جهان از دست بدهد. این پنجمین باخت ایران برابر لهستان در سال جاری بود. شاگردان کواچ پیش‌تر 3 بار در لیگ جهانی و یک بار هم در جام واگنر مقابل لهستان نتیجه را واگذار کرده بودند.
کواچ: عصبانی شده بودم
سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران پس از شکست تیمش برابر لهستان با تاکید بر اینکه در ابتدای ست پنجم عصبانی شده بود، گفت: گرفتن 2 ست از لهستان کار آسانی نیست و فکر می‌کنم ایران خوب بازی کرد. اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از بازی برابر لهستان در جمع خبرنگاران گفت: امروز ما سعی کردیم هر کاری کنیم تا والیبال خوبی را بازی کنیم و فکر می‌کنم که این کار را انجام دادیم. وی ادامه داد: پیش افتادن از لهستان در سطح قهرمانی جهان کار آسانی نیست. بعد از 2 ست ما توقفی در بازی خود نداشتیم اما لهستان به بازی برگشت. آنها دریافت‌های خوبی داشتند و سرویس‌های سختی زدند. سرمربی تیم‌ملی ایران همچنین عنوان کرد: من در شروع ست پنجم عصبانی شده بودم و در امتیاز ۱۲ - ۱۱ می‌توانست بازی برابر ۱۱ شود و شاید هم این بازی پایان متفاوتی داشت.
موسوی: خنده‌های ما مصنوعی است
سرعتی زن تیم‌ملی والیبال ایران گفت: در بازی امروز با تمام توان جنگیدیم، اما ما به لهستان نباختیم، بلکه آنها ما را بردند. سیدمحمد موسوی پس از شکست 3 بر 2 برابر لهستان در رقابت‌های جام‌جهانی 2015 والیبال در خصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود و بسیار تلاش کردیم، اما در 3 ست آخر آنها ما را شکست دادند. آنها تغییراتی در تیم خود داشتند که کاملاً روند بازی را تغییر داد. لهستانی‌ها بازیکنان بزرگی در تیم خود دارند و برای شکست دادن این تیم باید برای هر امتیاز جنگید.وی ادامه داد: لهستانی‌ها در 3 ست آخر با سرویس‌های خود بسیار ما را اذیت کردند و در مقابل ما هم نتوانستیم کارآیی لازم را داشته باشیم. لهستان در 3 ست فوق‌العاده بود و از این بهتر نمی‌توانستند بازی کنند. کورک و میکا واقعاً سرنوشت مسابقه را تعیین کردند. ما به لهستان نباختیم، بلکه آنها ما را بردند. موسوی با بیان اینکه با روسیه بهتر بازی خواهیم کرد، گفت: اگر امروز لهستان را شکست می‌دادیم خیلی راحت‌تر با روسیه بازی می‌کردیم. فشار زیادی روی بازیکنان است؛ خیلی وقت‌ها بازیکنان می‌خندند، اما باور کنید این خنده‌ها هم مصنوعی است. نتیجه اولین مسابقه با آرژانتین هم کمی برای‌مان سخت بود. در این مسابقات جای کوچک‌ترین اشتباه هم نداریم و اگر بازی اول را نباخته بودیم، شکست امروز هم حساسیت زیادی برای‌مان ایجاد نمی‌کرد. سرعتی زن تیم‌ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در مجموع باید بازی به بازی فکر کنیم؛ نباید از الان به حضور در المپیک فکر کنیم، چراکه ما هر وقت به پایان کار فکر می‌کنیم عملکردمان تحت تاثیر قرار می‌گیرد. بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم اینگونه بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.


Page Generated in 0/0055 sec