printlogo


کد خبر: 145371تاریخ: 1394/6/22 00:00
سلام وطن

  حالا که با رد نشدن برجام در سنای آمریکا دیگر در صحت سخنان منتقدان مبنی بر اینکه برجام تقریبا به صورت یکسویه به سود رژیم آمریکاست، تردیدی باقی نمانده، نمایندگان محترم مجلس باید دولت محترم را هر طور شده ملزم به ارائه لایحه برجام به مجلس کنند و در صورت سرپیچی دولت از این موضوع، باید خود نمایندگان طرح برجام را به مجلس ببرند تا خدایی ناکرده ضرری متوجه ملت ایران نشود. مجلس نهم باید در برابر تاریخ پاسخگو باشد.
زیارتی
  اسرائیل هم که آمریکا را می‌گرداند از رد نشدن برجام در آمریکا بسیار شاد شده است. آیا نباید مجلس لااقل الان کاری کند تا این جمع‌بندی به قانونی لازم‌الاجرا تبدیل نشود؟ وقتی تمام برنامه هسته‌ای را تعطیل کرده‌اند، چطور هنوز دولت دم از موفقیت در تسلیم 1+5 و برد 2-3 می‌زند؟ به خاطر باخت به ما آمریکایی‌ها اینقدر خوشحالند؟
وزیری
  این همه آقا درباره اقتصاد مقاومتی موارد مختلفی را طرح می‌فرمایند ولی گوش شنوایی دولتی‌ها ندارند. اصلا به نظر می‌رسد اعتقادی به این موضوع ندارند و صرفا مانند دولت سازندگی بر طبل مصرف‌گرایی می‌کوبند. چرا باید اینگونه باشد که دولت که وضعیت نامناسب اقتصادی کشور را می‌داند ـ و شاید هم به‌خاطر اینکه وضع مالی خودشان عالی است و در چندین و چند هیات مدیره شرکت‌های خصوصی عضوند و حقوق‌های 20 میلیونی دارند، وضع ملت را درک نمی‌کنند و اصولا نمی‌دانند ـ کاری برای معیشت ملت نکند؟
علوی‌نژاد
  از نیروی انتظامی ضمن تشکر بار دیگر درخواست داریم همچنان با اراذل و اوباش قاطعانه برخورد داشته باشند  و این کار را ادامه دهند. کسانی که این همه برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند، جز برخورد شدید، راهی باقی نمی‌گذارند و باید آنها را از سطح جامعه جمع‌آوری کرد. اگر برای برخورد با قاچاقچیان جزء مواد مخدر هم برنامه‌های قاطع‌تری در نظر گرفته شود، امنیت روانی مردم بویژه خانواده‌ها بهبود می‌یابد.
رازگردانی
 


Page Generated in 0/0060 sec