printlogo


کد خبر: 145398تاریخ: 1394/6/23 00:00
سرخط خبر

 برخی از پیش‌شماره تلفن‌های مشترکان در مرکز مخابرات پرند پس از اجرای عملیات کابل برگردان از 23 شهریور از 5672 به 5679 تغییر می‌یابد.
 محمود راستکار، مدیرعامل بزرگ‌ترین کشتی‎سازی بخش خصوصی خوزستان با اشاره به گرفتاری‌ها و مصائب بانکی از فروش یارد و تجهیزات این یارد به‌صورت یکجا و با نصف قیمت و تعطیلی شرکت خبر داد.
 در حالی شرکت کرمان موتور اعلام کرده هیچ مشکلی در بازپرداخت پول انصرافی‌ها ندارد و در بازه ۳۰ روزه پول انصراف‌دهندگان را پرداخت می‌کند که براساس یک ابلاغیه جدید، زمان تحویل پول مشتریان را به ۶۰ روز افزایش داده است.
 صنعت بیمه کشور در 4 ماه اول امسال حدود 2/53 هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرد که در مقایسه با 4 ماه اول پارسال 6/19 درصد رشد نشان می‌دهد.
 آیین‌نامه اجرایی بند «ت» ماده 38 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور که 29 تیرماه امسال به تصویب هیات وزیران و امضای معاون اول رئیس‌جمهور رسیده بود برای اجرا ابلاغ شد.
 مجتبی شادلو، نایب رئیس اتحادیه باغداران گفت: میزان خرید و فروش محصولات باغی نسبت به پارسال حدود 25 درصد کاهش یافته است.
 ابوالفضل فتح‌اللهی، نایب‌رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور از ورود مجلس به موضوع عدم تصویب افزایش حق مسکن کارگران خبر داد.
  سیدجعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی‌سازی گفت: در فرآیند قیمت‌گذاری سهام شرکت آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال همواره گزارش‌های مالی، بازرس قانونی و مجامع عمومی شرکت مورد توجه بوده است.
 علی تعقلی، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک کشور گفت: هر فرد حقیقی یا حقوقی شاغل در صنایع کوچک که توسط کارشناسان صندوق تایید شود، می‌تواند تا ۶ میلیارد تومان نزد صندوق تعهدات باز داشته باشد.
 بررسی‌های انجام‌شده توسط پایگاه خبری بلومبرگ نشان می‌دهد ایرانی‌ها از نظر قدرت خرید بنزین در رتبه 44 جهان قرار دارند. ایران رتبه 5 ارزانی بنزین در دنیا را دارد و قیمت هر لیتر بنزین در ایران 35/0 دلار است.
 سازمان جهانی کار اعلام کرد: هنوز هم ۱۶۸ میلیون کودک در کشاورزی، صنعت و خدمات مشغول به فعالیت هستند.
 سهیلا جلودارزاده، رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی کارآفرینی از برگزاری این نمایشگاه در روزهای 24 تا 27 شهریور با 15 غرفه ویژه  و حضور 18 صندوق حمایتی خبر داد. در این نمایشگاه، زنان کارآفرین ایرانی در 30 گروه کالایی فعالیت می‌کنند و شیوه‌های مدیریت کسب‌وکار خود را به نمایش می‌گذارند.
 نمایشگاه نوشت‌افزار و لوازم مدرسه از 22 تا جمعه ۲۷ شهریور در مصلای امام خمینی تهران برپاست. 300 غرفه در این نمایشگاه انواع لوازم‌التحریر،‌ نوشت‌افزار، انواع کیف و کفش و البسه مورد نیاز دانش‌آموزان را با تخفیف‌های 10 تا 35 درصدی در معرض فروش قرار داده‌اند.
 مطابق گزارش توسعه انسانی سازمان ملل متحد، ایران جزو کشورهای دارای توسعه انسانی متوسط  با کسب 469 رتبه در سال 2013 در میان 178 کشور جهان با 2 پله نزول به 75 رسیده است.
 


Page Generated in 0/0056 sec