printlogo


کد خبر: 145426تاریخ: 1394/6/23 00:00
کلافگی برانکو از دست مهاجمان پرسپولیس
بی‌دقتی و خودخواهی تمام‌ نشدنی

باربد بهراد:  با وجود اینکه پرسپولیس موفق شد از سد پیکان بگذرد اما در انتهای بازی، برانکو نسبت به بی‌دقتی و خودخواهی مهاجمان تیمش دلخور بود. سرمربی کروات پرسپولیس با گلایه از بازیکنان  پرسپولیس به آنها گفت در ادامه لیگ با این روند به مشکل می‌خورند.پس از چند باخت متوالی سرانجام قرمزها توانستند با پیروزی مقابل فولاد به منطقه ثبات برسند. آنها با حفظ این روند  در جام حذفی مقابل پیکان
صف‌آرایی کردند و موفق شدند با نتیجه یک برصفر از سد حریف لیگ یکی خود بگذرند. تنها گل  این بازی حذفی را مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما همانند بازی‌های قبل، مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های متعددی را از دست دادند. امید عالیشاه، هادی نوروزی و فرشاد احمدزاده هر یک این فرصت را داشتند تا با گلزنی زودهنگام مقدمات یک برد پرگل را مهیا کنند اما در اکثر مواقع یا با بی‌دقتی به توپ ضربه می‌زدند یا خودخواهانه عوض پاس دادن به یار خودی، خودشان سعی داشتند در نقش گلزن ظاهر شوند. اگر تک گل طارمی نبود شاید به همین راحتی، برانکو و تیمش  باید در همین ابتدای راه با جام حذفی وداع می‌کردند. از این رو در انتهای این نبرد، به‌رغم اینکه برانکو مقابل خبرنگاران اعتراضی به این موقعیت‌سوزی‌ها نکرد اما در رختکن به صورت جدی با مهاجمان تیمش صحبت کرد. برانکو که حسابی ناراحت بود مرتب از آنها می‌پرسید چرا برخلاف تمرین، در هنگام مسابقه تمرکز لازم را ندارند؟ او که بیشتر به فرشاد احمدزاده تذکر می‌داد به او می‌گفت: پس چه زمانی می‌خواهی برای تیم گلزنی کنی؟ در این پیکار کاملا مشخص بود که مهاجمان پرسپولیس برای به دست آوردن دل مربی، قصد داشتند خودشان گل برتری تیمشان را به ثمر برسانند اما بدون استثنا هیچکدام از ضربات‌شان به گل منجر نشد. به نظر می‌رسد با ادامه این روند فرشاد احمدزاده که در کانون تذکرات برانکو قرار داشت جای خود را به علیپور دیگر مهاجم جوان پرسپولیس بدهد. این بازیکن که فصل قبل در تراکتورسازی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار به حساب می‌آمد پس از بازگشت به پرسپولیس از آمادگی سابق دور شده و کاملا مشخص است برای گلزنی و برگشت به دوران اوج کاملا تحت فشار قرار دارد.
قطعا برانکو برای بازی بعد، تغییراتی را در خط حمله تیمش به وجود می‌آورد. به استثنای مهدی طارمی که آماده‌ترین مهاجم این روزهای فوتبال ما به شمار می‌رود هیچ‌کدام از حمله‌وران پرسپولیس در منطقه امن قرار ندارند و هر آن احتمال نیمکت‌نشینی‌شان وجود دارد. شاید این موقعیت خوبی برای بن سون، مهاجم هندوراسی پرسپولیس باشد تا سرانجام گلزنی‌هایش را با پیراهن قرمز پرسپولیس شروع کند.
 


Page Generated in 0/0057 sec