printlogo


کد خبر: 145440تاریخ: 1394/6/23 00:00
سلام وطن

  لبنیات بی‌سر و صدا گران شد و مردم باز هم از شیر و لبنیات که این همه هم در رسانه‌ها و رادیو و تلویزیون توصیه به مصرف آن می‌شود، بیشتر محروم می‌شوند. اشکالی ندارد! فدای سر آمریکا که این همه تلاش می‌کنند آن را بزک کنند و می‌گویند دیگر نمی‌شود هر حرفی را درباره شیطان بزرگ زد.
جهان
  آخر این چه چیزی است که مذاکره‌کنندگان ما بار آورده‌اند که موجب شده حتی در آمریکا این همه برای برجام سر و دست بشکنند؟ آیا اگر در راستای منافع ملی کشورمان بود، یانکی‌ها باید برایش ذوق می‌کردند و جشن می‌گرفتند؟
بهمنی
  چرا در صداوسیما بین موافقان معدود توافق و منتقدان پرتعداد آن مناظرات را ادامه نمی‌دهند؟ مردم باید بدانند در وین چقدر متضرر شده‌اند. همین طور که الان با پخش جلسات کمیسیون برجام، خیلی موارد رو شده است.
شهباز
  باید خودروسازان کیفیت تولیدات‌شان را با توجه به قیمتی که روی اتومبیل‌های‌شان می‌گذارند ارتقا دهند. وقتی برای مونتاژ این همه پول باید پرداخت کرد، خب! معلوم است استقبال از خودروها کم می‌شود. کالای گران و نامتناسب با قیمت!
یک هموطن
  آل خبیث سعود که بناحق عنوان خادم حرمین شریفین را غصب کرده است، هیچ لیاقتی برای برگزاری حج ابراهیمی ندارد. چه از لحاظ اجرا، چه از لحاظ رعایت اسلام ناب. باید کشورهای اسلامی گروهی منتخب را تشکیل دهند تا حج را به خوبی برگزار کنند نه اینکه به بی‌عرضه‌هایی برگزاری حج را واگذار کنند که از عهده هیچ کاری برنمی‌آیند و تنها توان‌شان را مصروف خدمت به اسرائیل و آمریکا می‌کنند.
بهادریان


Page Generated in 0/0061 sec