printlogo


کد خبر: 145532تاریخ: 1394/6/25 00:00
اخبار

پاسخ نیلوفر اردلان به ادعای رسانه‌های خارجی
نیلوفر اردلان گفت: مساله عدم حضورم در جام ملت‌های آسیا کاملا «شخصی و خانوادگی» بوده و برای رسانه‌های بیگانه متاسفم که از این قضیه علیه باورهای دینی و ملی کشورم استفاده می‌کنند.  نیلوفر اردلان در گفت‌وگو با نسیم، ضمن ابراز ناراحتی از سوءاستفاده رسانه‌های ضدانقلاب از موضوع عدم همراهی وی با تیم‌ملی فوتبال بانوان کشورمان در جام ملت‌های آسیا، گفت: من یک زن مسلمان ایرانی هستم و مساله عدم حضورم در این رقابت‌ها کاملا شخصی و خانوادگی است و ربطی به سایر مسائل ندارد. اردلان افزود: برای رسانه‌های بیگانه خیلی متاسفم که از یک موضوع کاملا شخصی، بهره‌برداری سیاسی کرده‌اند و آن را دستاویزی برای حمله به نظام و باورهای سرزمینم قرار داده‌اند؛ من فقط مشکلم را مطرح کردم و خواستم راه‌حلی برای آن پیدا کنم و اصلا این موضوع ربطی به غریبه‌ها ندارد که بخواهند در این باره نظر بدهند.  

اسپانسر در دو قدمی پرسپولیس اما...
در حالی که 6 هفته از بازی‌های لیگ برتر گذشته و بزودی زود موعد دوباره برای پرداخت بخش دیگری از قراردادهای پرسپولیسی‌ها فرا می‌رسد، پرسپولیس هنوز اسپانسر و حامی مالی ندارد. پرسپولیس از سال گذشته تاکنون درگیر پیدا کردن یک حامی مالی برای باشگاه است. بعضی از حامیان مالی از ترس تکرار ماجراهای سال گذشته پا جلو نمی‌گذارند و از خیر منفعت این کار می‌گذرند. بعضی دیگر از حامیان مالی نیز به موانعی برخورد می‌کنند که در نهایت ترجیح می‌دهند پا پس بکشند. یکی از مواردی که اسپانسرها بر سر راه خود دارند مشخص نبودن مدیرعامل رسمی پرسپولیس است. در حالی که به نظر می‌رسد علی‌اکبر طاهری در حال حاضر مرد همه‌کاره باشگاه است اما به نوعی نماینده‌ای است که به طور مستقیم زیر نظر وزارت ورزش در پرسپولیس مشغول فعالیت است و بدون هماهنگی با مسؤولان وزارت قدرت اجرایی در امور مهم و اساسی باشگاه را ندارد. طبق شنیده‌های خبرنگار شفقنای ورزشی، یکی از چند اسپانسری که برای همکاری با سرخ‌ها
چراغ سبز نشان داده و از هر جهت آماده همکاری با باشگاه پرسپولیس هست، خواهان مشخص شدن مدیرعامل رسمی باشگاه هست تا پای برگه‌های قرارداد آنها را امضا کند.

اقدام جالب بوکسورهای ایران در اوکراین
پیش از رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا ملی‌پوشان کشورمان در راستای کسب آمادگی به اوکراین رفتند و ضمن برگزاری اردوی مشترک چند روزه در پایان با تیم‌ملی این کشور مسابقه‌ای دوستانه برگزار کردند. نمایندگان ایران در شرایطی که برخی ایرانی‌های مقیم اوکراین به آنها پیشنهادهای چند هزار دلاری برای جدا شدن از تیم ایران را دادند با  در دست گرفتن عکس مقام معظم رهبری به روی رینگ این مبارزه تدارکاتی رفتند تا ثابت کنند به هیچ قیمتی دست از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی برنمی‌دارند. علیرضا استکی، مربی تیم‌ملی بوکس درباره این تصمیم گفت: برخی ایرانی‌ها که در شهر محل برگزاری اردو بودند دائما سمت بچه‌های ما می‌آمدند و از آنها سوال می‌کردند چرا برای ایران تمرین می‌کنید؟ آنها در شهری زندگی می‌کردند که اکثرا یهودی بودند. به بچه‌های ما پیشنهاد 10 هزار دلار حقوق در ماه را دادند و به دنبال جذب آنها بودند که از این موضوع اطلاع پیدا کردیم و به خاطر اینکه جواب خوبی به آنها بدهیم در روز مسابقه و در سالنی که نمایندگان مجلس، فرماندار و شهردار و دیگر اعضای شهر بودند 12 عکس از مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور تهیه کردیم و در اختیار نفرات تیم قرار دادیم. قرار شد هر کدام از بچه‌ها که نامش خوانده شد به جای پرچم این عکس‌ها را به حریف بدهند و همین موضوع باعث شد حدود 40 دقیقه در سالن تمام نگاه‌ها به این عکس‌ها معطوف شود. مسؤولان اوکراین در مصاحبه‌هایشان گفتند باعث افتخار است که ملی‌پوشان یک کشور با عکس‌ رهبرانشان روی سکو می‌آیند. آنها گفتند امیدوارند روزی در اوکراین هم چنین اتفاقی بیفتد. کسی نمی‌خواست این کار را انجام دهد و بعد بیاید به ایران تا زمین، خانه یا آهن بگیرد. به دنبال امتیاز نبودیم و تنها می‌خواستیم نشان دهیم با وجود تمام مشکلات، حاضر نیستیم اعتبار جمهوری اسلامی‌ ایران خدشه‌دار شود.
 


Page Generated in 0/0053 sec