printlogo


کد خبر: 145533تاریخ: 1394/6/25 00:00
جاودانی، مدیرعامل شرکت سانا و اسپانسر فدراسیون ورزش دانشگاهی:
با همه فدراسیون‌ها همکاری می‌کنیم، غیر از فوتبال

دوشنبه‌شب مراسم رونمایی از اسپانسر فدراسیون ورزش دانشگاهی همچنین مراسم تجلیل از دانشجویان مدال‌آور این فدراسیون، در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد. در ابتدای این مراسم پورکیانی، سرپرست فدراسیون ورزش دانشگاهی گفت: «باوجود همه محدودیت‌ها نسبت به دوره قبل بهترین نتیجه و پوشش یونیورسیاد را داشتیم و توجه مردم به بخش‌های دیگر جلب شد. باید بپذیریم 4 میلیون و 600 دانشجو داریم و در محیطی که ورزش اهمیت زیادی دارد در بعد قهرمانی و همگانی باید فعال باشند». سرپرست فدراسیون ورزش دانشگاهی با بیان این مطلب افزود: «درست است که ورزش کالای جذابی برای شرکت‌های اقتصادی است اما این در صورتی است که ورزشکاران آن را جذاب کنند البته مسائل جامعه هم اهمیت دارند. دیدیم در استقلال و پرسپولیس آدم‌های زیادی آمدند و نمی‌دانستند که آیا در این سرمایه‌گذاری به منافع خود می‌رسند یا نه. بدهی و پاداش قهرمانان دانشجو بر دوش دولت مانده بود که این تعهدات را امروز برطرف می‌کنیم. عرق ورزشکار تا خشک نشده باید جوایزش پرداخت شود البته نباید توقع را بالا برد. باید سعی کنیم با همکاری با شرکت سانا پرداخت بتوانیم در جهت اعتلای ورزش دانشجویان گام برداریم». در ادامه این نشست جاودانی، مسؤول شرکت سانا پرداخت گفت: «سانا پرداخت، از شرکت ائل‌خودرو، بهین‌زیست و نامداران تشکیل شده است. ائل‌خودرو همکاری ناموفقی با فدراسیون فوتبال داشت. بعد از آن 2 سال مطالعه کرده و از حقوقدانان ورزش استفاده کردیم تا ساختاری حقوقی برای عقد قرارداد با فدراسیون‌ها جز فوتبال داشته باشیم. تاکنون با 4 فدراسیون قرارداد همکاری داشتیم. فدراسیون ورزش دانشگاهی به واسطه حضور افراد علمی می‌تواند تجربه موفقی باشد». این در حالی است که جاودانی هم در این باره گفت: «قرارداد ما 2 بخش دارد. قسمت اول بازاریابی ورزش و قسمت دوم فرانشیز ورزش است. در فدراسیون دانشگاهی به طور غیرمستقیم با جامعه 5/4 میلیونی به‌عنوان جامعه هدف روبه‌رو هستیم».  در ادامه این نشست خبری جاودانی درباره قطع همکاری با فدراسیون فوتبال و اینکه عدم تعهد اسپانسر علت قطع همکاری عنوان شده است، گفت: «اگر غیر از این بود جای تعجب داشت. واقعیت این است که ائل‌خودرو و فدراسیون فوتبال به زبان مشترک نرسیدند. پیش‌پرداخت ما رقم قابل توجه و به اندازه کل مبلغ یک فدراسیون بود. اگر نماینده فدراسیون باشد درباره قطع همکاری صحبت می‌کنم». جاودانی درباره تعدد قرارداد با فدراسیون‌ها گفت: «موضوع ما فقط بازاریابی ورزشی نیست. آنچه اهمیت دارد درآمد مشترک هم هست بند فرانشیز است‌ یعنی محصول اپل که وارد کشور می‌شود ظرف چند روز آینده آیفون را با لوگوی ورزش دانشگاهی داریم. ما 2 هفته پیش قرارداد تیروکمان را داشتیم و مایکروسافت را معرفی کردیم. با توجه به تعدد برند‌ها فشار مالی روی شرکت نیست».
 


Page Generated in 0/0184 sec