printlogo


کد خبر: 145547تاریخ: 1394/6/25 00:00
سلام وطن

  اینکه دولت اصرار دارد برجام بدون تصویب مجلس اجرا شود، آیا نباید این سوال را به وجود بیاورد که مگر اینها چه کرده‌اند که اینگونه نگرانند مجلس به برجام ورود کند؟ لایحه که موظفند بدهند، نمی‌دهند؛ از اینکه مجلس خود طرحی تهیه کند هم هراسانند. مگر چه کرده‌اند؟!
سعادتی
  واقعا کسی به فکر نسل آینده نیست؟ چرا با گران کردن پیاپی لبنیات بویژه شیر کاری می‌کنند نسل آینده ایرانیان از لحاظ کلسیم که نیاز قطعی برای رشد است، کمبود داشته باشند؟ آیا نمی‌دانند چندین برابر یارانه‌ای که به تولیدکنندگان محصولات لبنی نمی‌دهند،‌ بعدها باید خرج درمان مردم کنند؟ تا کی چنین سوءتدبیرهایی ادامه دارد؟ دولت تدبیر و امید با یارانه ندادن به دامداران و کارخانه‌های مربوط، متاسفانه کاری می‌کند که شیر گران شود و مردم نتوانند نیازهای اصلی خود را تامین کنند.
نقی‌لو
 یارانه همین طور پرداختش دارد عقب‌تر می‌رود دیگر در حقیقت با یک ماه تاخیر دارد پرداخت می‌شود. با آنکه درآمد دولت از هدفمندی بیشتر از پرداخت آن به خود مردم است، یکسره ناله و منت و عزاداری و... هم ادامه دارد. به تولیدکنندگان هم که یارانه نمی‌دهند تا آنها ورشکسته شوند تا واردات بیشتر شود و به تبع آن مصرف‌گرایی. این است شیوه اداره مملکت؟
یک هموطن
  خودروی ساخت داخل واقعا گران است و با توجه به قیمتش، متناسب با پرداختی مشتری نیست. وزیر محترم صنعت کاش به جای واکنش نشان دادن به هر موضوعی که مطرح می‌شود برنامه‌ریزی کند که خودرو همین طور باکیفیت‌تر شود و آپشن‌های مناسب اضافه کنند، مصرف سوخت را کاهش دهند،‌ به موارد زیست‌محیطی آن هم با توجه به اینکه همکار ایشان یعنی به‌اصطلاح مسؤول سازمان حفاظت محیط‌زیست به فکر سلامتی مردم نیست و صرفا سیاسی‌کاری می‌کند و اهل حاشیه و حاشیه‌پردازی است، بیشتر اهمیت دهند و... اینها موجب می‌شود همه چیز درست شود و مشتری و خودروساز هر دو راضی باشند. نمی‌شود یکطرفه خودروساز از پول خوبی که می‌گیرد راضی باشد و کالا و خدمات متناسب ارائه ندهد.
                                شهیدی
 


Page Generated in 0/0065 sec