printlogo


کد خبر: 145563تاریخ: 1394/6/25 00:00
سرخط خبر

 وزیر صنعت گفت: بانک صنایع کوچک با نگرش خاص بر کارآفرینان و صنایع کوچک راه‌اندازی می‌شود.
 ارزش لیر ترکیه از ابتدای سال ۲۰۱۵ تاکنون ۲۴ درصد افت داشته است.
 اوپک اعلام کرد انتظار دارد تقاضا برای نفت این سازمان در سال آینده میلادی به‌طور متوسط 31/30 میلیون بشکه در روز باشد که ۱۹۰ هزار بشکه بیشتر از پیش‌بینی ماه گذشته است.
 شرکت فرانسوی هتل‌های آکور که ششمین شرکت بزرگ هتلداری در جهان است بزودی 2 هتل را در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام(ره) تهران افتتاح خواهد کرد.
 ساسان قربانی، دبیر انجمن قطعه‌سازان با بیان اینکه در حال حاضر واحدهای قطعه‌سازی با ۵۰ درصد ظرفیت به فعالیت می‌پردازند، گفت: کاهش حجم تولید خودرو در یک ماه اخیر باعث شده، برخی واحدهای قطعه‌سازی که در تأمین نقدینگی خود با مشکل روبه‌رو بودند تعطیل شوند.
 مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی از برنامه‌ریزی برای احیای ستاد خرما و توزیع این محصول در کنار شیر مدارس خبر داد.
 مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه خشکبار گفت: قیمت آجیل در مقایسه با سال گذشته حدود 10 تا 15 درصد کاهش یافته است.
 محمد مروج‌حسینی،‌ رئیس انجمن صنایع نساجی با بیان اینکه خروج پوشاک از گروه کالایی 10 تاثیری بر کاهش قاچاق ندارد، گفت: طرح جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر کد‌گذاری و کنترل کالاهای وارداتی می‌تواند 20 تا 25 درصد در کاهش قاچاق موثر باشد.
 وزیر راه‌وشهرسازی از پرداخت مطالبات پیمانکاران طرف قرارداد با این وزارتخانه از محل واگذاری اسناد خزانه اسلامی به میزان ۳۰ هزار میلیارد ریال در سال ۹۴ خبر داد.
 


Page Generated in 0/0049 sec