printlogo


کد خبر: 145640تاریخ: 1394/6/26 00:00
رویدادها

وقتی شاعر اهل بیت فراموش می‌شود
 زینب عزیزی، خواهر احمد عزیزی درباره آخرین وضعیت احمد عزیزی، شاعر اهل بیت گفت: حال عمومی احمد خوب است؛ ضربان قلب، تعداد نفس‌ها و فشار خونش حالت طبیعی دارد. به گزارش «نسیم» وی افزود: احمد یک مقدار به خاطر عدم فیزیوتراپی پاهایش تغییر شکل داده و حالت خشک مانده است؛ من هم توانایی مالی که فیزیوتراپ برایش  بیاورم ندارم، پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) چیزی برایش کم نمی‌گذارند اما از لحاظ فیزیوتراپی به لحاظ انجام کار مشکل داریم. وی با اشاره به فراموش کردن احمد عزیزی از سوی مسؤولان گفت: می‌توانم بگویم «از دل برود هر آنکه از دیده برفت»؛ احمد از دیده‌ها رفته است و همه فراموشش کرده‌اند.
 
پاسداشت هنرمردی که به ۲۲ کشور ممنوع‌الورود است
آیین پاسداشت «سیدمسعود شجاعی ‌طباطبایی» به عنوان کاریکاتوریست انقلابی در موسسه هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد. به گزارش فارس، در این مراسم علیرضا ذاکری اظهار داشت: تعریف کردن از سیدمسعود سخت است؛ فعالیت‌های وی در زمینه هنر انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته سبب شد تا کاریکاتور انقلاب شکل فاخر به خود بگیرد. در واقع شجاعی‌، پرچم کاریکاتور انقلاب را بالا نگه‌ داشته است. سیدمسعود در 8 سال دفاع‌مقدس با دوربین به جبهه رفت و اکنون در جبهه جنگ نرم فعالیت می‌کند. در ادامه حسین قرایی بیان داشت: حضور هنرمندانی مثل استاد شجاعی‌طباطبایی تراز هنر انقلاب اسلامی را بالا می‌برد و فرهنگ انقلاب را  ارتقا می‌دهد اما متاسفانه به جناح مومن فرهنگی کم‌توجهی می‌شود. در ادامه مراسم، مازیار بیژنی کاریکاتوریست شناخته‌شده کشورمان بیان داشت: من از شاگردان سیدمسعود هستم که بعد از مدت‌ها وارد کاریکاتور شدم که به تشویق وی بوده است. پرویز سروری، سخنران بعدی مراسم خاطرنشان کرد: خیلی مهم است که انسان وارد فضای روشنفکری امروزی شود و مثل آنها نشود. در واقع سیدمسعود، روشنفکر به معنای واقعی است. در بخش دیگر این مراسم کلیپی از ماجرای شهید سیدمرتضی آوینی و سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی پخش شد مبنی بر اینکه سیدمسعود نقاشی از ماهی محصور در تنگ کشیده بود و سیدمرتضی آن ماهی را به انسان تشبیه کرده که خود را پایبند به عالم خاکی کرده است. در ادامه مجری برنامه به این موضوع اشاره کرد که نشریه «شارلی‌ابدو» به موضوع غرق شدن کودک 4 ساله سوری اهانت کرده است که افراد هوشمندی مثل شجاعی‌طباطبایی به این اهانت‌ها پاسخ می‌دهند. در ادامه یوسفعلی میرشکاک ضمن تقدیر و ابراز محبت به سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی به فعالیت‌های بی‌دریغ این هنرمند اشاره کرد و گفت: سیدمسعود به 22 کشور ممنوع‌الورود شده است. باید او را نشاند و مصاحبه کرد که در طول این سال‌ها چه کرده است. وی در ادامه به رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و انتقاد به شعار «خامنه‌ای خمینی دیگر است» اشاره کرد و گفت: من ولایتی تبلیغاتی نیستم که با تغییر هوا، مسیرم تغییر کند. میرشکاک با اشاره به معیارهای نادرست وزارت ارشاد برای گزینش هنرمندان، گفت: باید از آنها خواست تا برای یک بار هم که شده با نگاهی متواضعانه و عادلانه برای دسته‌بندی افراد تصمیم بگیرند.

سایت انیمیشن سینمایی «شاهزاده‌روم» رونمایی شد
با نزدیک شدن به آغاز اکران انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» Princess Of Rome در آبان‌ماه امسال ، وب‌سایت این فیلم به آدرس
http://princessofrome.ir رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی این فیلم ، مخاطبان محترم می‌توانند آخرین اخبار، آنونس، تیزر، پوستر، گالری تصاویر فیلم، افتخارات و جوایز، شناسنامه فیلم و عوامل، یادداشت‌ها، سینماهای در حال اکران، فروش بلیت فیلم و... را از طریق این سایت مشاهده کنند.  همچنین مخاطبان انیمیشن «شاهزاده روم» می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را درباره این اثر به دست عوامل برسانند. انیمیشن «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون
حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک‌سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.


Page Generated in 0/0060 sec