printlogo


کد خبر: 145644تاریخ: 1394/6/26 00:00
اخبار

شاگردان کواچ باز هم باختند
تیم‌ملی والیبال کشورمان در ادامه روند نزولی خود مقابل ایتالیا تن به شکست داد. تیم‌ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی مرحله دوم مسابقات جام‌جهانی 2015 ژاپن که در اوزاکا برگزار می‌شود به مصاف تیم‌ملی ایتالیا رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. شاگردان کواچ که در ست اول مغلوب قدرت ایتالیا شده و نتیجه را در این ست 25 بر 19 واگذار کردند. تیم‌ملی ایران در این ست در مقابل
18 امتیاز ایتالیا از حمله تنها 11 امتیاز کسب کرد. این در حالی بود که بازیکنان ایتالیا پراشتباه‌تر از ایران ظاهر شدند. شاگردان اسلوبودان کواچ در ابتدای ست دوم توانستند نمایش بهتری داشته باشند و موتور ایران با اضافه شدن مهدی مهدوی و فرهاد قائمی راه افتاد. با این حال حملات تیم‌ملی کشورمان کمتر از ایتالیا بود، در اواخر این ست ایتالیا اختیار کار را در دست گرفت و ست دوم در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود ایتالیا به پایان رسید. در ست سوم بازیکنان ایران شروع بهتری داشتند و از حریف پیش بودند اما طبق معمول در امتیازات حساس به خاطر اشتباهات مکرر و حملات نه‌چندان موثر باز هم از حریف عقب افتادند. تیم ایران در بازی بعدی خود از ساعت 7:40 امروز پنجشنبه به مصاف آمریکا می‌رود.

حضور بازیکن غیرقانونی در لیگ برتر؟
مسؤولان باشگاه سیاه‌جامگان می‌گویند تیم پدیده بازیکنی را بازی داده که محروم بوده است. داربی مشهد یک بر صفر به نفع پدیده تمام شد ولی حالا مسؤولان سیاه‌جامگان می‌گویند نتیجه این بازی باید به نفع آنها شود. مسؤولان این باشگاه اعلام کردند طبق نوشته سایت فدراسیون فوتبال کریم احمدی بازیکن تیم پدیده به دلیل بدهی به راهیان کرمانشاه تا تسویه نهایی با باشگاه خواهان و اعلام کتبی کمیته انضباطی از حضور در مسابقات رسمی محروم است. مسؤول رسانه‌ای باشگاه سیاه‌جامگان در این باره توضیح داد: «وقتی این مساله را با سعید فتاحی نماینده فدراسیون مطرح کردم او برگه‌ای با سربرگ سازمان لیگ نشان داد که اعلام شده بود احمدی نمی‌تواند برابر سیاه‌جامگان بازی کند، اما فتاحی گفت بعد از ابلاغ این رأی به او تلفنی اعلام کرده‌اند که مشکل حل شده است.» او ادامه می‌دهد: «در متن نامه دبیرکل محترم فدراسیون آمده تا تسویه‌حساب نهایی با باشگاه خواهان و اعلام کتبی کمیته انضباطی، در حالی که آقای عباسی مدیرعامل سیاه‌جامگان طی تماسی با آقای کریمی مدیرعامل راهیان کرمانشاه پیگیر ماجرا شد که او اعلام کرد اصلا پولی به حسابش واریز نشده است! در این‌باره مکاتباتی با فدراسیون خواهیم داشت و به دنبال مشاهده مستندات نقض این رأی هستیم».

مبلغ بالای قرارداد اسکوچیچ
مانع جدایی
مسؤولان باشگاه فولاد خوزستان که از نتایج تیم فوتبال این باشگاه رضایت ندارند، به خاطر مبلغ بالای قرارداد سرمربی خود نمی‌توانند فعلا تغییری در کادر فنی ایجاد کنند. تیم فولاد خوزستان روز گذشته در چارچوب هفته ششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن شکست خورد تا با 3 امتیاز در قعر جدول باقی بماند. فولاد در حالی دچار بحران شده که دست مسؤولان باشگاه برای تغییر کادر فنی بسته است و آنها هنوز نتوانسته‌اند کار خاصی در این‌باره انجام بدهند. گفته می‌شد بازی با ذوب‌آهن آخرین مهلت تعیین‌شده برای «دراگان اسکوچیچ» بوده ولی به نظر می‌رسد مهم‌ترین چالش پیش روی مدیران باشگاه، مبلغ سنگین قرارداد این سرمربی است که طبق اعلام سازمان لیگ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. البته مسؤولان باشگاه فولاد مذاکراتی با بعضی از مربیان دیگر داشته‌اند و این احتمال وجود دارد که در صورت پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد اسکوچیچ و توافق با وی، با این مربی کُروات قطع همکاری شود.

کمک یک ونیم میلیاردی به استقلال
وزارت ورزش و جوانان قصد دارد با واریز وجهی به حساب استقلالی‌ها کمک‌حال این تیم در ادامه لیگ باشد. وزارت ورزش و جوانان که در ابتدای فصل با کمک  
۳ میلیاردی خود به استقلال نقش چشمگیری در خوب بسته شدن این تیم داشت قصد دارد بار دیگر با پرداخت مبلغی نزدیک به 5/1 میلیارد تومان به آبی‌پوشان، سامانی برای این روزهای استقلال باشد. آبی‌پوشان که پول سفر خود به تبریز را نیز با قرض فراهم کرده بودند قصد دارند با این مبلغ در هفته ششم لیگ پیش‌پرداخت‌های کادر فنی خود را بپردازند تا همه اعضای تیم فوتبال استقلال در دریافت پیش‌قراردادها در وضعی یکسان قرار گیرند. شنیده‌ها حاکی از این است که تنها دلیل پرداخت این پول به آبی‌پوشان فشار بالای افکار عمومی و مطالبات هواداران 2 تیم پرطرفدار از وزارت ورزش است و به نوعی این بار هواداران به کمک این تیم آمده‌اند.


Page Generated in 0/0065 sec