printlogo


کد خبر: 145658تاریخ: 1394/6/26 00:00
سلام وطن

  بار دیگر دموکرات‌ها نگذاشتند برجام در این کشور بررسی و رد شود و این نشان می‌دهد تا چه حد این موضوع برای آنها حیاتی است تا جایی که دلیل جمهوری‌خواهان هم صرفا این است که می‌خواهند این افتخار در تاریخ آمریکا به نام آنها ثبت شود و نه دموکرات‌ها. باز مدعی‌اند برجام 2-3 به نفع ماست؟
رئیسی
  رئیس‌جمهور محترم با لحنی تهدیدآمیز گفته‌اند اجازه نمی‌دهم عده‌ای امید مردم را ناامید کنند. اگر به مردم امید واهی داده شود، چه باید کرد؟ با این کار چطور باید برخورد کرد؟ آیا این کمتر از ناامید کردن است؟ به نظر من اینکه امید واهی به جامعه داده شود، نه‌تنها اشکال کمتری ندارد بلکه خیلی هم هزینه بیشتری دارد؛ حتی برای گویندگان این حرف.
سعیدیان
  با آنکه مسؤولان می‌گویند امسال فراوانی میوه داریم و بحمدالله نعمت میوه برقرار است ولی آنقدر گران است که خیلی از افراد جامعه نمی‌توانند آن را برای فرزندان خود تهیه کنند. کاش علاوه بر فراوانی چاره‌ای هم برای ارزانی اندیشیده می‌شد. مثلا برای میوه، لبنیات و سایر مواد غذایی‌ای که برای انسان‌ها مفیدند تصمیم گرفته می‌شد که دولت با برنامه‌ریزی متناسب کاری کند هم برای کشاورز که زحمت زیادی می‌کشد سود مناسب داشته باشد و هم برای مصرف‌کنندگان، قیمتی داشته باشد که به‌راحتی در دسترس باشد، در این صورت خیلی از بیماری‌ها از جامعه رخت برمی‌بست.
شهابی‌پور
   برنامه خندوانه فوق‌العاده عالی، جذاب و پرمحتواست. ‌ای‌کاش صداوسیما برنامه‌های دیگری را هم برای خنده حلال و ایجاد ساعاتی مفرح برای مردم می‌اندیشید. با سپاس از همه عوامل این برنامه خوب.
یک هموطن


Page Generated in 0/0049 sec