printlogo


کد خبر: 145682تاریخ: 1394/6/28 00:00
سرخط خبر

  سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت گفت: درباره واردات روغن به کشور باید گفت هرآنچه از مبادی رسمی وارد کشور می‌شود قابل استفاده است.
  تسنیم نوشت: تغییرات در میزان سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک شغل در کشور به قیمت جاری در سال ۷۶ به میزان ۱۹۳ میلیون ریال و در سال ۹۴ به میزان ۲هزار و ۳۲ میلیون ریال بوده است که درمجموع میانگین سرمایه‌گذاری برای ایجاد شغل در کشور یکهزار و ۶۰۷ میلیون ریال است.
  ولی‌الله افخمی‌راد، رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: این سازمان هیچگونه هیات تجاری به آمریکا اعزام نکرده است و برنامه‌ای هم برای اعزام هیات تجاری به این کشور در ماه‌های آینده ندارد.
  اداره کل استاندارد استان تهران اعلام کرد: شیر رادیاتوری با نام تجارتی نگین‌شیر اقدام به جعل نشان استاندارد کرده است.
  اسماعیل اسفندیاری‌پور، مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشت گندم در برخی مناطق سردسیر آغاز شده، گفت: برای تولید 12 میلیون و 900 هزار تن گندم در سال زراعی جدید هدف‌گذاری شده است.
  سیداحمد مؤمنی‌رخ، عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها گفت: قرار شد اگر ایرلاین‌‌ها ظرف 6 ماه نسبت به تسویه حساب بدهی انباشته 573 میلیارد تومانی خود اقدام کنند این بدهی با دلار 1800 تومانی حساب شود.  
  رئیس انجمن جایگاهداران سوخت با اشاره به عدم استفاده مردم از کارت شخصی بنزین در جایگاه‌ها گفت: عرضه کارتی بنزین جز شکل‌گیری صف در جایگاه‌ها دستاورد دیگری ندارد و آماده توقف عرضه کارتی بنزین هستیم.
  بانک‌ها درصورتی ملزم به پرداخت تسهیلات در قالب عقود غیرمشارکتی با نرخی کمتر از نرخ اعلام شده توسط شورای پول و اعتبار هستند که علاوه بر تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مابه‌التفاوت سود از طریق یارانه یا وجوه اداره شده توسط دولت تأمین شود.
  اوپک پیش‌بینی کرد قیمت نفت سالانه بیش از ۵ دلار در هر بشکه افزایش نخواهد یافت و تا سال ۲۰۲۰ به ۸۰ دلار در هر بشکه خواهد رسید.
  حسین فتاحی، عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه بازار خودروی ایران محل تردد شرکت‌های چینی و کره‌ای شده است، گفت: افزایش قیمت خودرو با کیفیت‌های فعلی قابل قبول نیست.
 


Page Generated in 0/0059 sec