printlogo


کد خبر: 145692تاریخ: 1394/6/28 00:00
کوتاه و گویا

  اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در دومین نشست تخصصی بررسی لایحه حوادث غیرمترقبه، فرصت‌ها و چالش‌ها گفت: نیروهای مسلح نقش موثری در امداد و یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان در سوانح طبیعی دارند و از همین رو براساس قانون جدید مدیریت بحران کشور از ظرفیت آنها بیشتر استفاده خواهد شد.
  همزمان با بزرگداشت هفته دفاع‌مقدس، 50 نفر از جانبازان سرافراز میهن اسلامی (نابینا و قطع عضو) از روز شنبه 28/6/94 لغایت سه‌شنبه 31/6/94 به منظور شرکت در برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس همچون حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره)،  دیدار با رهبر انقلاب و ریاست‌جمهوری در تهران حضور خواهند داشت.  همچنین به گفته مهدی ایزدی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران
8 هزار و118 فرصت‌ شغلی از طریق خوداشتغالی و کارآفرینی و 10 هزار و 145 مورد استخدام در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در یک سال گذشته برای خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر انجام‌ شده است. به علاوه 35 هزار و 845 مورد توانمندسازی از طریق مشاوره شغلی، آموزش‌های فنی مهارتی و کارورزی شغلی برای ایثارگران در این مدت انجام‌ شده است.
  سالن ورزشی شماره 2 جمعیت هلال‌احمر استان تهران در ساختمان ستاد جمعیت هلال‌احمر استان با امکانات ورزش‌های همگانی و تناسب اندام با حضور علی بهمنی معاون اداری و پشتیبانی، محمدرضا ولی‌پوری خزانه‌دار، افشین قانع معاون امور داوطلبان، نورالله نصرتی مسؤول روابط عمومی، کورش ادیم مسؤول امور ورزشی  این جمعیت و تنی چند از علاقه‌مندان به ورزش افتتاح شد.
  الهه عطایی، معاون ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری از عرضه محصولات مرتبط با عفاف و حجاب در هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با تخفیف50درصدی به دانشجویان و دختران 9تا 15 ساله  و تخفیف 10درصدی به عموم خریداران خبر داد.


Page Generated in 0/0066 sec