printlogo


کد خبر: 145721تاریخ: 1394/6/28 00:00
سلام وطن

  آقای کری وزیر خارجه آمریکا به خاطر اینکه جمهوری‌خواهان نتوانستند برجام را رد کنند،‌ در محل وزارت خارجه این کشور جشن برگزار می‌کند و آقای اوباما هم به دلیل این موفقیت شخصا در این جشن شرکت می‌کند. اینها نباید این سوال را ایجاد کند که چگونه است آمریکایی‌ها اینقدر خوشحالند؟ چه به دست آورده‌اند که این قدر با رد آن مخالفت می‌کنند یا اصلا جشن می‌گیرند؟ در ایران که از آن با عنوان برد یاد کردند! یعنی برای برد ایران در برابر آمریکا جشن گرفته‌اند؟ اصلا مگر چنین چیزی ممکن است که دشمن در حالی که ما را تهدید می‌کند، از برنده شدن ما خوشحال شده باشد؟ دشمنی که می‌گوید بعد از برجام حمله به ایران ساده‌تر و با دقت بهتری ممکن می‌شود، از این است که خوشحال است. از اینکه امنیت کشورمان ناآگاهانه توسط تیم هسته‌ای به خطر افتاده، خوشحالند. ‌ای‌کاش بیشتر دقت می‌کردند کسانی که ادعا دارند مثل کف دست آمریکا را می‌شناسند.
بهادری

  رحمت خدا بر مرحوم آیت‌الله خزعلی که به خاطر فرزند فتنه‌گرش، دست از انقلاب نکشید و فرزند ناخلف و منحرفش را کنار گذاشت نه انقلاب اسلامی را. خوب است برخی فهم ولایت و عمل به آن را از آن مرحوم و حضرت آیت‌الله جنتی و مرحوم آیت‌الله محمدی‌گیلانی بیاموزند. انقلاب ۳۰۰ هزار شهید داده همیشه برای اهل امامت و ولایت و انقلابیون واقعی و نه پشیمان،‌ مهم‌تر از فرزند خطاکار بوده است.
اسماعیلی

  چرا صداوسیما ادامه جلسه‌ کمیسیون بررسی برجام را از تلویزیون نشان نداد؟ با این کار علاوه بر روشن شدن موضوع برای 3 قوه بویژه دولت و مسؤولان وزارت امور خارجه بسیاری از مسائل برای مردم روشن می‌شد تا بیش از حد به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که نوعی توافق یک طرفه بود دلبسته نشوند.
علی جعفری


Page Generated in 0/0055 sec