printlogo


کد خبر: 145747تاریخ: 1394/6/29 00:00
سرخط خبر

 مدیرعامل فرابورس ایران از پذیرش اسناد خزانه اسلامی در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس خبر داد و گفت: پیمانکاران دارنده اوراق بزودی می‌توانند اوراق خود را در فرابورس ایران معامله کنند.
 محمدابراهیم امین، رئیس کل بیمه مرکزی گفت: سامانه سنهاب باعث شده نظارت، خارج از سیستم‌های شخصی، سلیقه‌ای و فردی باشد و تا پایان سال از طریق این سیستم بر همه فعالیت‌های شرکت‌های بیمه نظارت کاملی خواهد شد.
 علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی که چهارشنبه گذشته در هیأت دولت دچار عارضه قلبی و به بیمارستان منتقل شده بود صبح دیروز به محل کار خود رفت.
 رئیس اتاق تعاون ایران گفت: دریافت مالیات‌های ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی از تعاونی‌های کوچک باعث تعطیلی برخی از آنها شده در حالی که دولت بر لزوم ایجاد اشتغال تأکید می‌کند.
 سیدهاشم بنی‌هاشم، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با کلیات افزایش قیمت آب برای مشترکان پرمصرف موافق است.
 محمدحسن شمس‌فرد، رئیس اتحادیه صادرکنندگان خشکبار از واردات کشمش از ازبکستان و افغانستان خبر داد.
 مزایده واگذاری ۵ کشتارگاه دولتی در روز ۲۷ مهرماه برگزار می‌شود.
 مجیدرضا حریری، نایب‌رئیس اتاق ایران و چین با بیان اینکه تا پایان سال ۲۰۱۵ در مجموع مبادلات تجاری ما با چین ۲۰ درصد کاهش می‌یابد، گفت: دلیل این کاهش قیمت فروش نفت است.
 اداره‌ کل استاندارد استان تهران اعلام کرد: 1400 تن آجر فشاری با نام‌های تجارتی آجر «سفال صدف» و «حسنعلی استین‌نژاد» در پیشوای ورامین به علت نداشتن مجوز استاندارد توقیف شدند.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت با نگارش نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار پیش‌بینی و برآورد اعتبار مورد نیاز برای پوشش خدمات بیمه‌ای قالیبافان در سال ۹۵ شد.
 عبدالکریم رجبی، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، قانونی بودن فعالیت‌های مرکز تجارت جهانی ایران را تایید نکرده‌اند همچنین در بررسی‌های اولیه‌ای که داشتم وزارت اقتصاد نیز فعالیت‌های مرکز تجارت جهانی را به لحاظ قانونی تایید نکرده است.
 بانک جهانی اعلام کرد 7/73 درصد افراد بالای ۱۵ سال در ایران حساب بانکی دارند که این رقم بیشتر از ۱۱۰ کشور جهان از جمله ایتالیا، ترکیه، امارات، قطر و روسیه است.
 رئیس سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های‌ اقتصادی و فنی ایران از تدوین نقشه راه تامین منابع مالی کشور خبر داد.
 دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون که برای اولین بار در کشور تشکیل شد به دنبال توسعه اقتصاد غیردولتی است.
 


Page Generated in 0/0058 sec