printlogo


کد خبر: 145773تاریخ: 1394/6/29 00:00
رویدادها

فاز دوم اکران «محمد‌رسول‌الله(ص)» با آغاز مدارس کلید می‌خورد
مدیرعامل موسسه سینمایی «نور تابان» از تجهیز و افتتاح ۴۲ سالن نمایش در شهرهای فاقد سینما با نمایش فیلم «محمد‌رسول‌الله(ص)» در تاریخ ۲۳ شهریورماه خبر داد. به گزارش مهر، محمدرضا صابری مدیرعامل موسسه سینمایی «نور تابان» در این خصوص گفت: ما طی یک عملیات ویژه شهرهایی که سالن‌هایی داشتند که می‌توانستیم در آنها فیلم نمایش دهیم، شناسایی و با همکاری بنیاد مستضعفان ۴۲ سالن همایش را برای نمایش فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» در شهرهای مختلف مجهز کردیم. برخی دیگر از شهرهای ایران هستند که حتی سالن همایش هم ندارند که بتوان آن را برای نمایش فیلم تجهیز کرد، برای این دسته از شهرها هم تمهیدی فراهم کرده‌ایم و با همراهی بنیاد مستضعفان دستگاه‌هایی خریداری کرده‌ایم و قرار است این دستگاه‌ها از هفته پنجم آغاز اکران فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» و همزمان با بازگشایی مدارس مورد بهره‌برداری قرار گیرند. وی ادامه داد: امیدوارم فیلمی چون «محمدرسول‌الله(ص)» که توانست تحسین دنیا را برانگیزد توسط اقشار مختلف مردم دیده شود.

«فلسفه ارتباطات» منتشر شد
کتاب «فلسفه ارتباطات» با ویراستاری کنستانتین بودوریس و جان پولاکاس و با ترجمه مشترک غلامرضا آذری و حسین کیانی توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.  به گزارش مهر، کتاب «فلسفه ارتباطات» شامل تعدادی از مقالات حوزه فلسفه و فرهنگ بوده که نسخه اصلی این کتاب در سال ۲۰۰۲ توسط مرکز بین‌المللی فلسفه و فرهنگ یونان منتشر شده است.  «فلسفه ارتباطات» به مناسبت دوهزار و چهارصدمین سال میلاد سقراط به او تقدیم شده و مترجمان اثر نیز ترجمه خود را به حافظ شیرازی تقدیم کرده‌اند.  

«هفت» با افخمی بازمی‌گردد
سری جدید برنامه «هفت» با اجرا و سردبیری بهروز افخمی و همچون گذشته در شبکه 3 سیما روی آنتن خواهد رفت. به گزارش مهر، برنامه تلویزیونی «هفت» با موضوع سینما از ابتدای کار خود تا به حال با فریدون جیرانی و محمود گبرلو به عنوان مجری همراهی کرده و قرار است بزودی با اجرای بهروز افخمی از شبکه 3 سیما پخش شود. برای سری جدید این برنامه شورای سیاستگذاری انتخاب شده و «هفت» مطابق با اتاق فکری سینمایی و با رویکردهای جدید ارائه خواهد شد.

انتشار «عملیات فریب»  در آستانه  هفته دفاع‌مقدس
انتشارات روایت فتح کتاب عملیات فریب را در آستانه هفته دفاع‌مقدس منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت، کتاب عملیات فریب که ماجرای یک عملیات ایذایی است که همزمان در عملیات والفجر ۸ اتفاق افتاده است، به قلم مرتضی قاضی توسط نشر روایت فتح منتشر شد. این کتاب درباره قصه دفترچه خاطرات رزمنده‌ای است که چند ماه بعد از نوشتن آن در عملیات کربلای 5 به درجه شهادت نائل می‌‌‌آید.

انتشار مجموعه داستان «کاش زیر همه برف‌ها بنفشه بود»
کتاب «کاش زیر همه برف‌ها بنفشه بود» اثر مژگان بابا مرندی با تصویرگری کمال طباطبایی از سوی انتشارات سروش به بازار نشر عرضه شد. به گزارش روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب حاضر شامل 5 داستان برای نوجوانان است که هرکدام ضمن تازگی مضمون در فضای سنی و عاطفی این قشر از جامعه جریان دارد و به روابط و عواطف نوجوانان نگاهی موشکافانه و تحلیلی دارد. در مجموع این کتاب که مخاطبان اصلی آن نوجوانان هستند، شامل داستان‌هایی یکدست و خواندنی است و هر یک نگاهی دقیق به روحیات و روابط ظریف نوجوانان در خانواده‌ها و در میان همسالان دارد. یکی از نکات قابل تأمل کتاب این است که نویسنده سعی کرده با زبانی ساده و قابل فهم و از طریق ادبیات مسائل مختلف نوجوانان را در روابط اجتماعی و خانوادگی به تصویر بکشد و با گسترش دید آنان، قدرت تفکر و سازندگی برای ساخت بهتر زندگی را آموزش دهد.


Page Generated in 0/0058 sec