printlogo


کد خبر: 145777تاریخ: 1394/6/29 00:00
اخبار

اسلامیان: من واقعاً از این حرف‌ها متأسفم
نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه منتسب به علی‌اکبر محمدزاده که سرمربی تیم‌ملی را به فساد در زندگی شخصی‌اش متهم کرده است، گفت: من واقعا از این حرف‌ها متاسفم. می‌خواهم درباره این مساله دوباره به حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه هنگام بازی با هند اشاره کنم. حدود 3 هزار ایرانی در بنگلور زندگی می‌کنند که اکثر آنها دانشجو هستند. دیگر ایرانی‌هایی که در هند زندگی می‌کنند نیز تقریبا زندگی دانشجویی دارند اما با وجود این شرایط ساعت‌ها راه را پیمودند تا تیم‌ملی را تشویق کنند اما منِ مسؤول به جای اینکه به تیم‌ملی کمک کنم راه دیگری را انتخاب می‌کنم.  اسلامیان افزود: اکنون نیز در شرایط سخت و کمبود امکانات تیم‌ملی کارش را جلو می‌برد و بهتر است به جای این صحبت‌ها به تیم‌ملی کمک کنیم. همه ما انسان هستیم و مخلوق خدا و نمی‌شود خیلی راحت هر حرفی که به نظرمان می‌رسد را مطرح کنیم.  اسلامیان با اشاره به بحث مطرح شده درباره دریافت 100 هزار دلار توسط کی‌روش از آل‌اشپورت، گفت: داشتن اسپانسر شخصی مساله عجیب و غریبی نیست. ضمن اینکه این قرارداد مساله مخفی نبوده است. خواهش من از افراد بویژه‌ کسانی که در مسند قضا هستند این است که با اطلاعات کامل صحبت کنند. در مراجع قضایی تا زمانی که اتهام شخص محرز نشده اسمی برده نمی‌شود و زمانی این کار صورت می‌گیرد که مراجع قضایی تشخیص دهند.

باشگاه استقلال نباید چک مدت‌دار به کسی بدهد
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: می‌دانستم امروز چک‌های بازیکنان این باشگاه پاس نمی‌شود اما این مشکل حل می‌شود. شاهرخ سبک‌دست درباره اینکه چرا چک 7 بازیکن استقلال پاس نشد، گفت: چک‌های آتی که به بازیکنان یا هر شخص یا ارگانی از سوی استقلال داده شده با توجه به موانع قانونی و اداری که هست و طی مکاتبات قبلی با سازمان‌های نظارتی باید به باشگاه برگردانده شود.  وی افزود: پیش از این اعلام شده بود چک‌هایی که دست هر کسی هست پاس نمی‌شود و باید چک‌ها به باشگاه بازگردانده شود. ذی‌حساب باشگاه مبالغ چک بازیکنان را درمی‌آورد و به دولت اعلام می‌کند. باشگاه استقلال چون دولتی به شمار می‌رود باید پول از طریق دولت پرداخت شود و بازیکنان نباید نگران باشند. پول‌ها از حساب‌های دولت به حساب بازیکنان واریز می‌شود. روی چک‌های داده شده هم نباید اقدامی صورت گیرد. البته من می‌دانم بازیکنان روی این پول‌ها حساب کرده‌اند اما مطمئن باشند همین امروز و فردا پول‌ها به بازیکنان داده می‌شود.

پشت پرده لباس‌های رنگی تیم‌ملی در هند
در صورتی که اسپانسر البسه تیم‌ملی متعهد شده بود در دو اردوی اخیر تیم‌ملی، همه لباس‌های درون‌اردویی را تهیه کند اما در کشور هند، بازیکنان ملی‌پوش با کمبود لباس مواجه شدند. تیم‌ملی قبل از بازی با گوآم در تهران با هماهنگی‌های صورت پذیرفته با آل‌اشپورت، سفارش خود را برای 2 مرحله اردو به این کمپانی داد اما تنها یک‌دست لباس از سوی این شرکت برای شاگردان کی‌روش ارسال شد. قبل از بازی با گوآم و در اردوی تهران، ملی‌پوشان از این لباس‌ها استفاده کردند که از قضا رضایت نسبی آنها را در پی داشت اما وقتی تیم‌ملی تهران را به مقصد هند ترک کرد تازه در آنجا افشین پیروانی متوجه شد هیچ لباسی برای این اردو در اختیار آنها نیست! تنها گزینه پیش روی آنها این بود که همان لباس‌های قبلی را بشورند و دوباره استفاده کنند. وقتی این موضوع به اطلاع کی‌روش رسید او حسابی ناراحت شد و گفت برای تیم‌ملی یک کشور بسیار زشت است که بخواهد برای دو اردوی متوالی تنها از یک دست لباس، آن هم به صورت بشور و بپوش استفاده کند. از این رو آنها با نماینده آل‌اشپورت برای گرفتن لباس‌های درون‌اردویی برای اردوی هند تماس گرفتند که ال‌آشپورت اعلام کرد در وضعیت فعلی نمی‌تواند به آنها لباس برساند.  پس از این موضوع بود که به دستور کی‌روش، سرپرست تیم‌ملی به بازار شهر محل سکونت تیم‌ملی رفت و حدود ۵۰ تی‌شرت با رنگ‌های سبز زیتونی و زرشکی تهیه کرد. بازیکنان از تی‌شرت‌های زرشکی استفاده کردند و کادر فنی و سایر اعضا از لباس‌های سبز. از آنجا که کی‌روش قصد نداشت یک چالش جدید برای فدراسیون فوتبال ایجاد کند از این رو درباره کمبود البسه هیچ مصاحبه‌ای انجام نداد.
 


Page Generated in 0/0056 sec