printlogo


کد خبر: 145791تاریخ: 1394/6/29 00:00
سلام وطن

  باخبر شدیم که کارشناسان حوزه آب و محیط‌زیست سیستان در آستانه پایان تابستان تصمیم گرفتند که مقداری از حقابه تالاب هامون را که از ذخایر چاه نیمه در نظر گرفته‌اند رها کنند و به صورت تصادفی(!) این امر مواجه با ورود آقای جهانگیری شده است. دست آقایان درد نکند که سهمی از آب چاه نیمه را به هامون اختصاص داده‌اند که جای تقدیر دارد اما اولا چرا این رهاسازی در تابستان صورت نگرفت که بحران گرد و غبار شدید‌تر از حالا بود؟ ثانیا مگر نمی‌شد این آب را 4 روز دیرتر رها می‌کردید که ایشان به تهران برمی‌گشت؟ چرا مسؤولان امروز ما که باید واقعیت‌ها را آن طور که هست نشان دهند اینگونه عمل می‌کنند؟ اگر آقای جهانگیری از روی پل نهراب (پل ورودی شهر زابل) عبور کند و آب را در جریان ببینند گزارش او به مرکز چه خواهد بود، آیا این عمل مسؤولان به ضرر سیستان نخواهد بود؟ و آیا واقعیت این است؟!
843****0921
 امیدوارم مجلس و دولتی‌ها بدانند چه می‌کنند زیرا اشتباه هرکدام از این دو گروه به ضرر مردم تمام خواهد شد. پس بدانند که دین بزرگی از شهدا و مردم به گردن این مسؤولان است. ما فقط تابع امر ولی‌فقیه هستیم و بس.
503****0933
 پیشنهاد می‌شود در مراسم روز عرفه آیین برائت از مشرکان، کفار و سایر دشمنان اعم از آمریکا و اذنابش بویژه وهابی‌های غاصب و بی‌لیاقت و جانی، داعشی‌های وحشی و دیگر مزدوران داخلی و نفوذی برگزار شود تا مکمل دعاهای آسمانی‌مان باشد!
114****0912
  از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت هستم. وزارت نفت به ما وعده اولویت استخدام داده بود و تاکنون فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه ما بدون نیاز به آزمون کتبی جذب شرکت‌های تابعه وزارت نفت می‌شدند اما از ابتدای امسال با آیین‌نامه‌ها و دستورهای آقای زنگنه، آینده من و بیش از 3 هزار فارغ‌التحصیل و دانشجوی دیگر در ابهام به‌سر می‌برد و متاسفانه مسؤولان دانشگاه و وزارت نفت تاکنون حتی حاضر به برگزاری جلسه با فارغ‌التحصیلان نشده‌اند. با نگاه مختصری به سوابق مدیران رده‌های مختلف وزارت نفت شاهد خواهید بود تعداد زیادی آنها از فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت هستند. اگر آقای زنگنه می‌گویند نیروی مازاد داریم و بودجه کم است پس چرا سن بازنشستگی را 5 سال افزایش دادند!
636****0916
 عقد بنده ابتدای فروردین بود، اما بعد از گذشت بیش از 6 ماه، هنوز وام ازدواج من پرداخت نشده است... .
979****0916


Page Generated in 0/0053 sec