printlogo


کد خبر: 145885تاریخ: 1394/6/31 00:00
سرخط خبر

 علیرضا کیهان‌پور، مدیر روابط عمومی سازمان شیلات ایران گفت: پروژه مشترک ایران و فرانسه برای پرورش ماهی دریایی سیبرین با هدف تامین نیاز داخلی و ذخایر آبزیان و صادرات در قشم افتتاح شد.
 حاصل جدیدترین به‌روزرسانی فهرست صرافی‌های دارای مجوز از بانک مرکزی که در شهریورماه و پس از پایان اولتیماتوم این بانک به صراف‌ها برای افزایش سرمایه انجام شده حکایت از آن دارد که در کشور ۴۳۴ صرافی مجاز به فعالیت هستند.
 محمد رحیمی، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برای خرید اینترتی بیلت هواپیما فقط از طریق سایت‌های مربوط به 13شرکت هواپیمایی فعال مجاز اقدام کنید،‌ گفت: مسافرانی که نسبت به خدمات فروش بلیت یا پروازها شکایتی دارند می‌توانند با شماره تلفن‌های 61032015 و 61022355، تلفکس 66048007 و پست الکترونیکی www.shekayat@cao.ir و صندوق پستی 13445-1798 دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری تماس بگیرند.
 روابط عمومی سازمان توسعه تجارت در فراخوانی از فعالان اقتصادی و صاحبان برند دعوت کرد در جشنواره انتخاب برندهای برتر ملی که  از 22 شهریور آغاز شده و تا 30 مهرماه ادامه دارد، نامنویسی کنند.
 حسین رجب‌صلاح، مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از تقسیط باقیمانده آورده متقاضیان مسکن‌مهر فاز ۱۱ (کوزو) خبر داد و گفت: بر این اساس متقاضیان واحدهای این فاز می‌توانند در 3 قسط باقیمانده آورده خود را تا زمان تحویل پرداخت کنند.
 رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به سفر هیات تجاری هلند به ایران در آذرماه، از سرمایه‌گذاران هلندی برای حضور در بازار ایران دعوت کرد.
 رئیس کمیسیون عمران مجلس در نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس خواستار استیضاح وزیر راه‌وشهرسازی به دلیل ضعف عملکرد در بخش‌های مسکن، نظام مهندسی، حمل‌ونقل، تامین مالی و اجرای پروژه‌های عمرانی و حوزه عمومی، اداری و ساختاری شد.
 فرشته جراحی، معاون دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت که برخی استان‌ها تولیدات نساجی خود را با برندهای خارجی می‌فروشند.
 بابک هاشمی‌پور، رئیس کانون انجمن‌های صنفی کاریابی‌های کشور از واگذاری امور غیرحاکمیتی به کاریابی‌ها خبر داد و گفت: کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال مجدد مقرری‌بگیران، مهارت‌آموزی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و کمک به صندوق بیمه بیکاری از مزایای این واگذاری است.
 رئیس کمیسیون پول و سرمایه اتاق تهران از بررسی اصلاحیه قانون مالیات در اتاق تهران خبر داد و گفت: نظرات و پیشنهادهای خود را دسته‌بندی و تدوین کرده و به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.
 صنعت بیمه کشور در ۵ ماهه اول امسال حدود 7/45 هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7/21 درصد رشد نشان می‌دهد.
 مهر نوشت: باوجود بیکاری گسترده جوانان ۹۰۰هزار بازنشسته در بازار کار ایران فعالیت دارند که ۱۱هزار نفر از آنها صاحبان کرسی‌های عالی هستند.
 نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس از منتفی شدن طرح دو فوریتی پارلمان برای قطع یارانه نقدی از سال ۹۵ خبرداد.
 سیداصغر برائی‌نژاد، مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: امسال برای خریداری و ذبح دام در روزهای عرفه و عید قربان در مجموع ۷۲ مرکز موقت تحت نظر دامپزشکی استان تهران در نظر گرفته شده است.
 محمد قائمی از سهامداران سامسونگ در ایران از قول این شرکت به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای داخلی‌سازی در و بدنه یخچال تا ۸ ماه دیگر خبر داد.
 امیر امینی، معاون وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه شیوه واگذاری شرکت رجا و ایران ایر، خدمات‌دهی این شرکت‌ها را به مردم با معضل مواجه کرد، گفت: احتمال اصلاحاتی در خدمات‌دهی این شرکت‌ها وجود دارد.
 بانک مرکزی اعلام کرد: صدور گواهی سپرده در قبال خرید املاک و مستغلات مشتریان توسط نهادهای پولی فاقد مجوز غیرقانونی است.
 وزیر نفت با تاکید بر اینکه ایران برای افزایش تولید نفت خود به نظر دیگر کشورها توجهی نخواهد داشت، گفت: تولید نفت ایران تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی به اوج خود یعنی 2/4میلیون بشکه در روز خواهد رسید.


Page Generated in 0/0056 sec