printlogo


کد خبر: 145908تاریخ: 1394/6/31 00:00
اخبار

تارتار سرمربی راه‌آهن شد
مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید تیم راه‌آهن منصوب شد. پس از برکناری ناگهانی و عجیب فرهاد کاظمی از سرمربیگری راه‌آهن این باشگاه مهدی تارتار را به عنوان سرمربی جدید خود برای ادامه ر‌قا‌بت‌های لیگ پانزدهم و جام حذفی انتخاب کرد. تارتار فصل گذشته از میانه‌های ر‌قا‌بت‌ها هدایت تیم صبای قم را برعهده گرفت و نتایج نسبتا خوبی با این تیم کسب کرد. علیرضا رحیمی، مدیرعامل راه‌آهن به سایت باشگاه گفت: 3 گزینه را به هیات مدیره اعلام کردم و هر 3، مورد تایید اعضا قرار گرفت و مقرر شد باب مذاکره با آنها باز شود. او افزود مذاکرات با مهدی تارتار که سابقه کاپیتانی و سرمربیگری راه‌آهن را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد انجام پذیرفت و وی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد.
 
دلیل حمله ناموفق کیانوش رستمی به رکورد جهان
قهرمان وزنه‌برداری جهان می‌گوید، به دلیل استاندارد نبودن تخته نتوانست رکورد جهان را بشکند و امیدوار است به جای تمرین، در مسابقات رکورد جهان را جابه‌جا کند. کیانوش رستمی درباره حمله ناموفق خود به رکورد 2 ضرب جهان، بیا‌ن‌ کرد: تخته‌های سالن استاندارد نیستند و چون یک قسمت آن فرو رفتگی داشت، بنا‌بر‌این وزنه کج شد و نتوانستم بزنم. ان‌شا‌ء‌الله شرایطی فراهم شود این رکوردها را در مسابقات بزنیم و بهتر است در صحنه مسابقات رکورد جهان را بشکنیم و پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم تا در تمرینات.

انریکه: مسی فرازمینی است
هر چند ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها در دیدار برابر لوانته پنالتی خراب کرد اما این باعث نشد لوئیس انریکه به ستایش از او نپردازد. سرمربی بارسلونا مسی را موجودی فرازمینی می‌داند. به نقل از یورو اسپورت، بارسلونا در هفته چهارم رقابت‌های لالیگا پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و موفق شد در نوکمپ، لوانته را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد تا با 12 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی بازگردد. لوئیس انریکه در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بسیار خوشحالم در این دیدار، 3 امتیاز را به دست آوردیم. باید به این روند خوب ادامه دهیم و نهایت تلاش‌مان را به کار بگیریم تا از میدان پیروز خارج شویم. انریکه به حمایت از سنگربان آلمانی تیمش پرداخت و گفت: تراشتیگن دروازه‌بان بسیار بدشانسی است. چنین گل‌هایی کمتر اتفاق می‌افتد. درباره بعضی از دروازه‌بان‌ها می‌توان شک کرد اما درباره تراشتیگن اصلا. لیونل مسی، ستاره بارسلونا در دیدار برابر لوانته 2 گل به ثمر رساند اما او یک ضربه پنالتی را هم خراب کرد. انریکه درباره این بازیکن آرژانتینی گفت: استعدادی که مسی دارد، بسیاری از آن بی‌بهره‌اند. او یک فرازمینی است که می‌تواند کارهای خیره‌کننده‌ای در میدان انجام دهد. درست است او در این دیدار یک ضربه پنالتی از دست داد اما 2 گل به ثمر رساند. مسی کارهایی انجام می‌دهد که ثابت می‌کند او یک انسان نیست.

بدترین نتیجه‌ تاریخ والیبال ایران در قهرمانی جوانان جهان
تیم‌‌ملی والیبال جوانان ایران با شکست
3 بر 2 مقابل آمریکا با کسب مقام دوازدهمی به بدترین نتیجه‌ خود در تاریخ این رقابت‌ها رسید. تیم‌‌ملی والیبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان به مصاف تیم ‌ملی آمریکا رفت و با نتیجه‌ 3 بر 2 شکست خورد. شاگردان فرهاد نفرزاده در این دیدار با امتیازهای 25 – 18، 25 -18، 21 – 25، 12 – 25 و 10 – 15 مقابل این تیم شکست خوردند. به ‌این‌ ترتیب تیم‌‌ملی والیبال ایران در رتبه دوازدهم این مسابقات قرار گرفت و بدترین نتیجه‌ خود را در طول تاریخ جوانان جهان رقم زد.

آمریکا، مقصد نهایی رونالدو
کریستیانو رونالدو قصد دارد به فوتبال خود در لیگ حرفه‌ای آمریکا پایان دهد. قرارداد رونالدو با رئال مادرید در ژوئن سال 2018 به اتمام می‌رسد که در آن زمان او 33 سال خواهد داشت. مهاجم پرتغالی می‌خواهد دوران بازیگری‌اش را در لیگ ایالات متحده پایان دهد. رونالدو در مصاحبه تلویزیونی با جهان فوتبال از علاقه‌مندی خود به بازی در این لیگ گفت: آنها برای پیشرفت فوتبال کشورشان هر کاری توانستند انجام دادند و می‌توانند بهتر از این هم بشوند. اگر من می‌توانم به پیشرفت فوتبال این کشور کمک کنم، برای این کار آماده هستم. امیدوارم روزی در این کشور بازی کنم. خورخه مندس، مدیر برنامه رونالدو در مصاحبه خود با تلفوت در ماه مارس اظهار کرده بود رونالدو در رئال مادرید به دوران بازیگری‌اش خاتمه خواهد داد و سپس شاید به آمریکا برود. فقط خدا می‌داند.
 


Page Generated in 0/0057 sec