printlogo


کد خبر: 145921تاریخ: 1394/6/31 00:00
سلام وطن

 ما مردم خوزستان از اقشار و صنوف مختلف نیازمند پاسخی اقناعى در رابطه با وضعیت بغرنج کنونى خود هستیم. با درک کامل شرایط ویژه دولت محترم، اما متاسفانه اوضاع معیشت و محیط‌زیست ‌ما در این خطه خونرنگ، بسیار تیره‌تر از آنى است که این دردنامه حمل بر سیاهنمایى شود. آب، هوا، زمین و طبیعت بشدت آلوده شده و نخیلات، کشاورزى، باغدارى و دامپرورى و حتى حیات‌وحش و گونه‌هاى نادر این زیست‌بوم در مسیر نابودى کامل قرار دارند. بحران آب و ریزگردها غیر از زیان‌هاى جبران‌ناپذیر بر بسیارى از نشانه‌هاى حیات و نشاط خوزستان، باعث آسیب‌هاى جدى روانى، اجتماعى و فرهنگى در میان عموم مردم استان شده است که بسیارى از آنها هنوز آواره و جنگ‌زده جنگى هستند که بیش از ٢٥ سال از پایان آن مى‌گذرد!
مسعود کنعانی

 متاسفانه شرکت گاز منطقه 4 و نظام مهندسی در سردارجنگل و اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان نظارت کافی روی تعمیرکاران موتورخانه ندارند و طبق آمار پزشکی قانونی و آتش‌نشانی سالی حدود 600 نفر از شهروندان به دلیل گازگرفتگی (نشت گاز منواکسیدکربن) کشته می‌شوند و این بار نوبت ما بود ولی خداوند به ما رحم کرد. لذا می‌خواستم از مسؤولان محترم خواهش کنم با این
2 نفر (تعمیرکاران) که بدون پروانه کسب نزدیک بود جان یک زن و شوهر و بچه
2 ساله را بگیرند، برخورد قانونی بدون تعارف انجام شود (مدارک ارسال‌کننده در دفتر روزنامه محفوظ است).
احمدی

 با توجه به اینکه مدتی است مدارک جعلی خارجی با عناوین مختلف توسط  افرادی در پوشش موسسات آموزشی به جوانان فروخته می‌شود خواهشمند است با ارائه مقاله‌ای نسبت به آگاه‌سازی جوانان نسبت به مدارکی که تحت عناوین خارجی از  آلمان و آمریکا بدون هیچ‌گونه امتحان و ارزیابی این کشورها، در داخل خود کشور توسط افراد سودجو چاپ و ارائه می‌شود و سایت تایید آن‌هم در داخل ایران اداره می‌شود، روشنگری نمایید.
کرمانی

 با تشکر از اقدام انتقادی شما درباره عملکرد اقتصادی دولت و ان‌شا‌ءالله تغییر نگاه دولت درباره اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره‌وری از دارایی‌ها در شرایط جنگ اقتصادی فعلی.
پارس‌الکتریک


Page Generated in 0/0058 sec