printlogo


کد خبر: 145929تاریخ: 1394/7/1 00:00
اخبار

پس از انتشار اسناد محکومیت جهانگیری رخ داد
شکایت دولت از 9 دی و رجانیوز
در پی انتشار سند محکومیت اسحاق جهانگیری به بازگشت وجه و انفصال از خدمات دولتی به جهت تخلفش در دوران تصدی وزارت صنایع در دولت اصلاحات، رسانه‌های دولتی، هفته‌نامه ۹ دی و رجانیوز را به انتشار خبر کذب و دروغ درباره جهانگیری متهم کرده و از شکایت ریاست جمهوری از این رسانه‌ها خبر دادند.  رجانیوز دیروز با انتشار این خبر نوشت: سایت رجانیوز و نشریه ۹ دی از شکایت معاون اول دولت یازدهم استقبال می‎کنند، زیرا این شکایت فرصتی را برای ارائه اسناد متقن موجود درباره محکومیت جهانگیری در پرونده مذکور و مختومه شدن رسانه‌ای این پرونده آن هم یک‌بار برای همیشه فراهم خواهد کرد. مبارزه با فساد با هیاهو درباره فساد متفاوت است و به نظر می‌رسد دولت یازدهم لازم است از تخلفات قدیمی صاحبان خانه دولت شروع کند!

عراقچی رئیس «ستاد پیگیری برجام» در وزارت امور خارجه
به‌دستور وزیر امور خارجه دولت روحانی،  ستاد پیگیری برجام در این وزارتخانه تشکیل شد و معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت متبوع با حفظ سمت به‌عنوان «رئیس ستاد پیگیری برجام» منصوب شد. به گزارش «وطن امروز»، وزارت امور خارجه اعلام کرد به‌دستور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ستاد پیگیری برجام در این وزارتخانه تشکیل شد و وی در حکمی سیدعباس عراقچی، معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت متبوع را با حفظ سمت به‌عنوان «رئیس ستاد پیگیری برجام» منصوب کرد.

بر تروریست‌های ‌همسایه مسلطیم
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اقدامات تروریست‌ها را لحظه به لحظه رصد می‌کنیم، گفت: ما روی آنها اشراف کامل داریم، چه در عراق و چه در افغانستان روی آنها مسلط هستیم.  به گزارش تسنیم، امیراحمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم رژه ۳۱ شهریور و هفته دفاع‌مقدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از اقدامات آمریکایی‌ها برای نفوذ در ایران و منطقه چیست، گفت: آمریکا در منطقه نفوذی ندارد، اما آنها پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره سعی کردند در ایران نفوذ کنند که با توجه به تدابیر رهبر انقلاب و هدایت‌های ایشان، پای آنها قطع شده است. وی افزود: پس از برجام، آمریکایی‌ها سعی کردند از طریق کشورهای اروپایی جای پایی برای خودشان در ایران پیدا کنند.  فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از گروهک‌های تروریستی و تهدیدشان برای ایران چیست، گفت: ما روی آنها اشراف کامل داریم، چه در عراق و چه در افغانستان روی آنها مسلط هستیم.  امیر پوردستان اضافه کرد: این مرز ۴۰کیلومتری که مشخص کرده‌ایم، اگر بخواهند از این مرز عبور کنند با پاسخ تند ما مواجه می‌شوند. وی در پایان با بیان اینکه ما لحظه به لحظه اقدامات گروهک‌های تروریستی را رصد می‌کنیم، گفت: اگر آنها اقدامی کنند، حتما پاسخ تندی را از جانب ایران دریافت خواهند کرد.

قدرت بازدارندگی ایران باعث شده آمریکایی‌ها منفعل عمل کنند
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید توجه داشت از 3 کشوری که در دنیا منابع گازی دارند، 2 کشور در خلیج‌فارس قرار دارند و به دلیل اینکه نیروهای انقلابی در خلیج‌فارس حضور دارند آمریکایی‌ها در این منطقه هیچگاه موضع تهاجمی نگرفته‌اند بلکه همیشه در حال انفعال هستند. سردار فدوی در صحن علنی مجلس با بیان این مطلب افزود: کسی که مستکبر است دوست ندارد انفعالی عمل کند؛ اما قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران باعث شده آمریکایی‌ها انفعالی عمل کنند و نباید فراموش کرد آمریکایی‌های جنایتکار تنها زور را درک می‌کنند. وی ادامه داد: آمریکایی‌ها براساس منفعت و هزینه اقدامات خود را انجام می‌دهند و هرگاه هزینه اقدامی بیشتر از منفعت آن باشد آنان کاری نخواهند کرد اما قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران باعث شده که آمریکایی‌ها نتوانند در خلیج‌فارس هیچ حرکتی انجام دهند.


Page Generated in 0/0047 sec