printlogo


کد خبر: 145939تاریخ: 1394/7/1 00:00
سرخط خبر

 شورای پول و اعتبار با هدف کمک به بنگاه‌های اقتصادی، ممنوعیت صدور ضمانتنامه برای بدهکاران غیرجاری نظام بانکی کشور را به حالت تعلیق درآورد و از بنگاه‌های اقتصادی دارای بدهی غیرجاری خواست با حداکثر تلاش واکنش مثبت نشان دهند.
 غلامرضا بستان‌منش، مدیرکل امور اجتماعی وزارت‌کار گفت: سهام ترجیحی واگذار شده به کارگران نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تعداد سهام واگذار شده ۳۸۵ درصد رشد و در مبلغ ریالی سهام واگذار شده به کارگران نیز ۴۸۰ درصد رشد داشته است.
 معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه طبق آمار اداره برق ۲۴۰ هزار خانه خالی در تهران وجود دارد، اعلام کرد، مردم خانه‌های خالی را معرفی نمی‌کنند.
 مدیرعامل پارس خودرو از ضرر ۳۰۰ میلیون یورویی این شرکت از تحریم خبر داد و گفت: پارس خودرو ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار خودرو را دارد.
 علی‌اکبر بختیاری، مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از برگزاری جلسه‌ای درباره پرونده شکایت از انتخابات اتاق بازرگانی تهران با حضور وزیر صنعت و طرفین این پرونده خبر داد.
 با اجرایی شدن آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، عرضه‌کنندگان خودرو تنها پس از کسب مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مجاز به پیش‌فروش محصولات‌شان خواهند بود.
 پیمان کارگر، مدیرعامل رنوپارس گفت: به مگاموتور حداکثر 3 ماه فرصت دادیم یا عملکردش را اصلاح کند یا اینکه بخش تولید موتور تندر 90 را به رنوپارس واگذار کند.
 اسدالله احمدی شهریور، رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان درباره اختلاف قیمت محصولات اغذیه‌فروشی‌های بالا و پایین شهر توضیح داد و گفت: این اختلاف قیمت نباید بیشتر از 20 تا 30 درصد باشد و اگر بیشتر از این میزان باشد، غیرقانونی است.
 معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، فهرست جدید اولویت‌های سرمایه‌گذاری حوزه صنعت، معدن و تجارت را برای سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ با ارائه ۳۲۹ رشته اعلام کرد.
 بانک جهانی بر پایه آمار ۲۰۱۴ نرخ واقعی سود وام بانکی در ایران را منفی 4/2 درصد اعلام کرد و گزارش داد وام بانکی در ایران ارزان‌تر از همه کشورهای جهان جز 4 کشور ونزوئلا، آرژانتین، ماکائو و نامیبیاست.
 رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران از اخطار به ۴۰۰ گودبرداری پرخطر پایتخت طی ۶ ماه اول سال خبر داد و گفت: بر این اساس از پیشرفت کار این تعداد گودبرداری تا زمان ایمن‌سازی آنها جلوگیری به عمل آمد.
 انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد تولید فولاد ایران در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی با رشد 5/2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۱۰ میلیون و ۸۹۴ هزار تن رسید.
 معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه میزان تولید انگور امسال به چند میلیون تن می‌رسد، گفت: در حال حاضر این محصول روی دست انگورداران باقی مانده، به طوری در ارومیه گریه آنها درآمده است.
 شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اعلام کرد: فروش بلیت قطارهای مسافری این شرکت، برای حدفاصل ۱۱ مهر تا ۳۰ آبان ماه امسال از ساعت ۱۹ امروز به صورت غیرحضور‌ی آغاز می‌شود.
 علی‌اشرف منصوری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه ۷۷ هزار راس دام زنده همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان در سطح استان تهران خبر داد.
 


Page Generated in 0/0061 sec