printlogo


کد خبر: 145961تاریخ: 1394/7/1 00:00
سلام وطن

 هر چه ما به‌دنبال راضی کردن استکبار باشیم آنها گستاخ‌تر خواهند شد. قرآن خطاب به پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید هرگز از تو راضی نمی‌شوند تا اینکه تو دست از دینت ‌برداری و به دین آنها درآیی. امروز ما برای راضی کردن غرب قدم به قدم عقب‌نشینی می‌کنیم. وقتی غرب از ما راضی می‌شود که دست از امام خمینی(ره) و مبارزه با ظالم و ستمگر برداریم و کاری به مظلومان جهان نداشته باشیم.
 حجت

 سخنان ساختارشکن مرعشی و خانواده هاشمی و اصلاح‌طلبان و تجدیدنظرطلبان فتنه‌گر با توجه به بازگشایی جاسوسخانه انگلیس و بنگاه سخن‌پراکنی و فتنه‌گری (بی‌بی‌سی)، نشانه یک طراحی برای فتنه‌ای جدید است. به هوش باشیم.
حسن غروی

 سرپرست خانوار 4 نفره‌ای هستم که بعد از چندین سال با وام‌های متعدد و با اقساط سنگین یک باب آپارتمان خریداری نموده‌ام و تا 4 سال آینده تقریبا تمام حقوقم را باید صرف پرداخت قسط‌های بانکی کنم. متاسفانه از 2 ماه گذشته یارانه خانواده‌ام که هنگام خرید منزل روی آن هم حساب ویژه کرده بودیم از 2 ماه پیش قطع شده است و به‌رغم اعتراض هیچ ترتیب اثری نیز داده نمی‌شود، این در حالی است که اغلب همکاران خودم که کاملا  آنها و میزان دارایی‌شان را می‌شناسم و می‌دانم و دو، سه برابر من درآمد و دارایی دارند یارانه‌هایشان برقرار است.
یک شهروند

 ضلع شمال‌شرقی چهارراه ولیعصر(عج) در منطقه 6 تهران ساختمان نیمه‌کاره‌ای از سوی شهرداری روی زیرگذر خیابان ساخته شده و یک‌سالی است که رها شده است. هم به نمای شهری ضربه وارد کرده و هم هرازگاهی برخی مصالح ساختمانی سقوط می‌کند و مخاطراتی برای عابران پیاده دارد. از شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی داریم.
سهیلی ساکن منطقه

 به‌رغم نخریدن خودرو و رکود بازار خودرو از سوی مردم، برخی سخنان مسؤولان خودرو‌ساز مردم را تحریک می‌کند به ادامه روند نخریدن که این موجب بیکاری کارگران خطوط تولید و ضرر به خانواده این افراد می‌شود. از دولتمردان درخواست دارم پیگیر این موضوع باشند.
محبی از تهران


Page Generated in 0/0047 sec