printlogo


کد خبر: 146053تاریخ: 1394/7/5 00:00
اخبار

قهرمانی با ارزش فوتسال بانوان ایران در آسیا
در فینال مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا تیم‌ملی ایران با شکست ژاپن قهرمان شد. تیم‌های ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در سالن «نیلای» مالزی به مصاف هم رفتند که تیم ایران با گل دقیقه 34 یک بر صفر از سد ژاپن گذشت و قهرمان این رقابت‌ها شد. ایران این بازی را با ترکیب فرزانه توسلی، فرشته کریمی، نسیمه غلامی، فهیمه زارعی و فاطمه اعتدادی آغاز کرد. فرشته کریمی در دقیقه 9 نیمه نخست موفق شد در موقعیت تک‌به‌تک دروازه ژاپن را باز کند و ایران را یک بر صفر پیش بیندازد. این ششمین گل کریمی در این رقابت‌ها بود. نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع ایران به پایان رسید. در نیمه دوم نیز تیم ایران بازی را بهتر آغاز کرد و روی ضربه شروع مجدد و شوت سنگین کریمی تیم ایران می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند. در حالی که تیم ژاپن سراپا حمله بود فرشته کریمی می‌توانست گل دوم ایران را بزند اما این موقعیت نیز با بی‌دقتی از دست رفت. ژاپنی‌ها در اواسط نیمه دوم بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند اما با درخشش فرزانه توسلی دروازه‌بان ایران ناکام ماندند. تیم ایران با برتری مقابل تایلند و همچنین تیم ژاپن با شکست مالزی راهی دیدار نهایی شده‌ بودند. تایلند نیز در دیدار رده‌بندی با نتیجه 4 بر یک برابر مالزی میزبان بازی‌ها به برتری رسید و سوم شد. در بازی‌های داخل سالن آسیا در سال 2015 تیم‌ملی ایران با شکست 2 بریک برابر ژاپن نایب‌قهرمان شده بود.

رایزنی‌ها برای جایگزینی کواچ تکذیب شد
دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه فدراسیون والیبال تاکنون هیچ‌گونه مذاکره‌ای با هیچ سرمربی برای جایگزینی کواچ انجام نداده، گفت: تعجب می‌کنم چرا برخی از دوستان در حوزه کاری خودشان فعالیت نکرده و اخبار این‌چنینی را منتشر می‌کنند. محمود افشاردوست با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال درحال حاضر هیچ تصمیمی مبنی بر فسخ قرارداد با کواچ ندارد، بیان کرد: یکی از دوستان والیبالی اسامی مربی‌هایی مانند برناردی، آناستازی، عطایی، اکبری و چند مربی را منتشر کرده و از رایزنی فدراسیون با این مربیان خبر داده بود؛ تعجب می‌کنم دوستان چرا در حوزه کاری خود فعالیت نمی‌کنند، این موضوع مربوط به فدراسیون و مدیران فدراسیون است. وی ادامه داد: فدراسیون هیچ مذاکره‌ای با هیچ مربی نداشته در واقع اگر این کار انجام می‌شد اشتباه بود، اول باید در نتیجه تیم در مسابقات جام‌جهانی کنکاش و پیگیری انجام شود و بعد برای تغییرات تصمیم‌گیری کرد. افشاردوست اضافه کرد: فدراسیون هر مربی خوبی هم بخواهد بیاورد ۱۵ اردیبهشت به کشور می‌رسد و تا اوایل خرداد نمی‌تواند تیم را آماده کند چراکه تمام مربیان خوب دنیا دارای قرارداد با یک تیم باشگاهی یا ملی هستند و تا اوایل اردیبهشت نمی‌توانند قراردادی ببندند.

کنایه جالب روزنامه لهستانی به رونالدو
یک روزنامه چاپ لهستان به گلزن پرتغالی رئال مادرید کنایه زد و نوشت: آقای رونالدو؛ از لواندوفسکی یاد‌بگیر که برای آراستن مو وقت نمی‌گذارد و ۵ گل توفانی می‌‌زند. در شرایطی که از بازی سه‌شنبه شب بایرن مقابل ولفسبورگ و برد ۵ بر یک باواریایی‌ها چند روزی سپری‌ شده اما همچنان در محافل مطبوعاتی و ورزشی، همه از درخشش عجیب و خیره‌کننده گلزن لهستانی بایرن صحبت می‌کنند. مهاجمی به اسم روبرت لواندوفسکی که همه گل‌های تیمش را زد، آن‌هم در مدت ۹ دقیقه که باورکردنی نبود. در این‌باره یک روزنامه چاپ لهستان روز گذشته مقاله‌ای منتشر کرد و به کریستیانو رونالدو، اعجوبه پرتغالی کهکشانی‌ها کنایه زد. این نشریه نوشت: روبرت لواندوفسکی برخلاف کریس رونالدو تاکنون افتخارات زیادی کسب نکرده اما به یکباره در مسابقه‌ای سنگین ۵ گل سریع در مدت ۹ دقیقه می‌زند. او از جنس رونالدو نیست که برای هر بازی با یک مدل آرایش مو، وارد مسابقه می‌شود. گزارشگر این رسانه افزود: روبرت مدل مو ساده‌ای دارد و برخلاف رونالدو که کلی وقت صرف می‌کند، زمان نمی‌گذارد. به جای آن در زمین مسابقه برای زدن گل، ‌انرژی ذخیره می‌کند.


Page Generated in 0/0051 sec