printlogo


کد خبر: 146089تاریخ: 1394/7/5 00:00
سرخط خبر

  نمایشگاه صنعت ساختمان از سال آینده از برنامه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حذف می‌شود.
  ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با بیان اینکه ۲۰۰ میلیون دستگاه در ایران به اینترنت متصل است، گفت: تعداد دستگاه‌های متصل به اینترنت در جهان به 2/18 میلیارد دستگاه می‌رسد. تعداد کاربران اینترنت نیز همچنان 2/3 میلیارد است.
  ۶۰۰ قطعه زمین از املاک علوی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب با هدف محرومیت‌زدایی شهرستان ایوان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان واگذار شد.
  بهروز ناظمی، مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه ایران از جبران غرامت فوت و هزینه‌های درمانی حادثه‌دیدگان حج امسال خبر داد و گفت: غرامت فوت جان باختگان در مجموع ۵۵ میلیون تومان است.
  غلامرضا میری، نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: صادرات طلای سرخ در 5 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۳، یک درصد افزایش یافته است. اکنون قیمت زعفران حداقل ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۷ میلیون تومان است.
  رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور از کاهش بارندگی 16 درصدی کل کشور نسبت به بلندمدت و کاهش 8 درصدی آن نسبت به سال گذشته در سال آبی 94-93 خبر داد.
  اسماعیل اسفندیاری‌پور، مجری طرح گندم از تولید 5/11 میلیون تن گندم در سال جاری خبر داد.
  مجمع جهانی اقتصاد، خرم‌آباد ایران را هشتمین و دهلی‌نو را نخستین شهر آلوده جهان اعلام کرد.
  در پی نامه دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران، گمرک جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای به همه گمرکات اجرایی کشور، خواستار این شد چنانچه مواردی از تخلف واردکنندگان در استفاده از ارز مبادله‌ای که مغایر با تعرفه‌های اعلامی و ارز تخصصی در طول سال گذشته است انجام و ثبت شده، با عنوان مشخصات دقیق کالا و واردکننده به قید فوریت به این مرکز گزارش شود.
  وزیر نفت گفت: کنفرانس معرفی قراردادهای جدید نفتی (IPC) آبان امسال به جای لندن در تهران برگزار و به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی خواهد شد.
 عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده عضو ناظر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: زمین‌خواری پراکنده‌ای که در منطقه دماوند صورت گرفته از نظر مساحت بسیار گسترده و رقم تخلفات آن نیز میلیاردی است. خوشبختانه پرونده به نتایج قابل قبولی رسیده است و بزودی جزئیات آن اعلام می‌شود.
 رئیس‌جمهوری، «قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به تشریفات (پروتکل) ریشه‌کنی تجارت غیرقانونی محصولات دخانی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
 


Page Generated in 0/0053 sec