printlogo


کد خبر: 146138تاریخ: 1394/7/6 00:00
سرخط خبر

  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به گردشگری خبر داد.
  هیات وزیران به پیشنهاد نهاد ریاست جمهوری و تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مبلغ 10 میلیارد تومان به صورت هزینه‌ای از محل اعتبارات قانون بودجه سال 1394 کل کشور تحت عنوان «هزینه‌های پیش‌بینی نشده- کمک» بابت تأمین هزینه‌های ضروری در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار داد.
  یک هیات عالیرتبه هندی به ریاست نیتین گادکاری، وزیر کشتیرانی این کشور قرار است بزودی با پیشنهاداتی درباره سرمایه‌گذاری‌هایی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد روپیه برابر با ۱۵ میلیارد دلار به ایران  سفر کند.
  هیات بلندپایه 24 نفره سرمایه‌گذاری - بازرگانی انگلیسی 10 مهرماه برای دیدار با مقام‌های اقتصادی ایران وارد تهران می‌شوند. ریاست این هیات تجاری به عهده مارتین جانسون، مدیر اتاق بازرگانی ایران - انگلیس است. ریچارد دالتون، سفیر سابق انگلیس در تهران نیز این هیات را همراهی می‌کند.
  رئیس کل گمرک ایران با اعلام اینکه گمرک آماده ورود به شرایط پساتحریم است، گفت: از اتاق من عملیات گمرکی در بیش از ۱۰۰ گمرک قابل ردیابی لحظه به لحظه است.
  المانیتور نوشت: کاهش بهای نفت در 7 ماه نخست سال منجر به از دست دادن نزدیک به ۱۳ میلیارد دلار درآمد شده است.
  رئیس‌جمهوری در جمع ایرانیان مقیم آمریکا در نیویورک با اشاره به آماده بودن طرح‌های ۲۰۰میلیارد دلاری در حوزه انرژی و ۷۰ میلیارد دلاری در بخش پتروشیمی برای سرمایه‌گذاری از ایرانیان خارج از کشور دعوت به سرمایه‌‌گذاری کرد.
  حسین رجب صلاحی، مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه فقط ۱۵ هزار مسکن‌مهر این شهر (۱۵ درصد) مشمول افزایش سقف ۵ میلیون تومانی تسهیلات شدند، گفت: بانک مسکن می‌گوید پولش برای افزایش سقف تمام شده است.
  مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در ۷ ماه نخست سال 2015 میلادی با رشد ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو شد و به 44/4 میلیارد یورو رسید.
 


Page Generated in 0/0085 sec