printlogo


کد خبر: 146142تاریخ: 1394/7/6 00:00
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد
تذکر به سازمان مدیریت بحران درباره سیلاب

گروه اجتماعی: رئیس سازمان بازرسی کل کشور از دعوت از رئیس سازمان مدیریت بحران به دنبال پیگیری  حوادث سیل‌‌های اخیر و تبادل نظر درباره مسائل گوناگون و گوشزد به این سازمان برای کمبود‌ها خبر داد.
ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان بازرسی کل کشور درباره سیل  شهرستان ورامین نیز ورود کرد یا خیر؟ گفت: در ارتباط با این موضوع، ورود کردیم و گزارش‌هایی نیز تهیه شد که پس از جمع‌بندی نهایی به مراجع ذی‌صلاح ارسال شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به تسنیم بیان داشت: روز شنبه نیز رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را دعوت کردیم و درباره مسائل گوناگون، تبادل‌نظر شد و کمبود‌ها را گوشزد کردیم.
سراج در پاسخ به این پرسش که آیا در سیل اخیر در استان‌های شمالی، این سازمان علیه نهاد یا سازمانی اعلام جرم کرده است یا خیر؟ اظهار داشت: درباره این موضوع نیز سازمان بازرسی کل کشور ورود و اقدام به تهیه گزارش کرد و پس از جمع‌بندی نهایی، گزارش را به مراجع ذی‌صلاح ارسال کردیم اما به دلیل محرمانه بودن گزارش‌های سازمان بازرسی از بیان جزئیات معذورم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ارتباط با آخرین وضعیت ورود بازرسان این سازمان به موضوع زمین‌خواری در منطقه گردشگری حیران واقع در آستارا خاطرنشان کرد: در این باره نیز سازمان بازرسی کل کشور ورود و پس از بررسی اسناد و مدارک، اقدام به تهیه گزارش کرد که پس از جمع‌بندی‌ نهایی، گزارش خود را به مراجع و دستگاه‌های مربوط فرستادیم.


Page Generated in 0/0086 sec