printlogo


کد خبر: 146147تاریخ: 1394/7/6 00:00
آوای شهر

معاون شهردار تهران خبر داد
افتتاح 6 ایستگاه آتش‌نشانی در پایتخت
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ورود تجهیزات و خودروهای جدید به ناوگان سازمان آتش‌نشانی و افتتاح همزمان 6 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر تهران خبر داد.
به گزارش «وطن امروز»، مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: به مناسبت 7 مهر، روز آتش‌نشان به طور همزمان 6 ایستگاه آتش‌نشانی طی مراسمی با حضور شهردار تهران افتتاح و از تجهیزات و خودروهای جدید این سازمان نیز رونمایی و بهره‌برداری خواهد شد. عبداللهی با بیان اینکه تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی از 116 ایستگاه به 121 ایستگاه خواهد رسید، بیان داشت: ایستگاه‌های شماره 117 در منطقه 14 و 118 در منطقه 11 و 120 در منطقه 13 به طور همزمان افتتاح خواهند شد، همچنین ایستگاه شماره 46 در منطقه 11 نیز بازسازی و آماده بهره‌برداری شده است. وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تامین ایمنی شهروندان، ایستگاه 119 در برج میلاد و ایستگاه 121 نیز در بوستان جنگلی یاس در منطقه 4 به صورت ایستگاه موقت افتتاح و پس از تکمیل و ساخت ابنیه اصلی، ایستگاه‌های یادشده به ساختمان‌های اصلی در همان محل منتقل خواهند شد.

ابهام درباره زمان اجرای طرح LEZ
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هنوز پای اجرای طرح LEZ را امضا نکرده است و تا زمانی که ابهامات برای پلیس رفع نشده است نمی‌توانیم با اجرای آن موافقت کنیم.
سردار موسی امیری، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی درباره اجرای طرح LEZ در پایتخت افزود: ما هنوز نظر مثبتی برای این طرح نداریم و معتقدیم همچنان بحث‌ها و پیش‌فرض‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه هنوز اطلاعاتی که خواسته‌ایم به دست ما نرسیده است، به ایسنا گفت: برای اظهارنظر صریح درباره طرح نیازمند تحلیل درستی هستیم. ما هنوز نمی‌دانیم که تعداد واقعی خودروهای سبز و زرد چه قدر است و آیا این تعداد از خودروها که به عنوان زرد اعلام شده‌اند درواقعیت نیز همین شرایط را دارند؟ وی با تاکید بر اینکه پلیس هنوز امضایی پای اجرای طرح LEZ ثبت نکرده است، درباره اینکه آیا آبان‌ماه زمان مناسبی برای اجرای این طرح است یا خیر گفت: اگر ابهامات ما برطرف شود از همین امروز می‌توان طرح را کلید زد اما اگر پاسخ مناسبی برای ابهامات ما داده نشود نمی‌توان زمانی برای اجرای آن اعلام کرد.
 


Page Generated in 0/0073 sec