printlogo


کد خبر: 146148تاریخ: 1394/7/6 00:00
کوتاه و گویا

  به گفته جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در راستای اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 12 و تحقق تصمیم آسمان آبی و زمین پاک اولین دوره کلاس‌های آموزشی  برای رانندگان طرح تفکیک پسماند در مبدأ که در منطقه 12 مشغول به کار هستند، با حضور نماینده دانشگاه جامع علمی- کاربردی برگزار شد.
  علی صادقی‌تبار، عضو کمیته علمی سومین کنگره فناوری‌های نوین آزمایشگاهی اظهار داشت: با وجود هزینه 2 تا 3هزار میلیاردی دولت برای  طرح تحول سلامت، خرید تجهیزات جدید آزمایشگاهی در بخش دولتی بدون اصلاح سرانه درمان، این مراکز را به گورستان تجهیزات آزمایشگاهی بدل می‌کند.
  به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تجاوز رژیم بعثی عراق به کشورمان، نمایشگاه دفاع مقدس در اسناد وزارت امور خارجه با عنوان «دیپلماسی و دفاع‌مقدس» با همکاری باغ موزه دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و مرکز اسناد وزارت امور خارجه، روز سه‌شنبه هفتم مهر ماه در گالری فکه باغ موزه افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از 7 الی 13 مهرماه ساعت 9 صبح الی 17 به گالری فکه واقع در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت مراجعه کنند.
  کورش پرند، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از آغاز ثبت‌نام سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت خبر داد و افزود:  داوطلبان  تا تاریخ14/7/94 می‌توانند  با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.
  احمد نجاتیان، قائم‌مقام سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه سازمان نظام پرستاری نهادی حرفه‌ای، صنفی و مستقل است نسبت به دخالت برخی احزاب و جریانات سیاسی در امور داخلی سازمان نظام پرستاری هشدار داد.
 


Page Generated in 0/0057 sec