printlogo


کد خبر: 146167تاریخ: 1394/7/6 00:00
اخبار

بنا  سرمربی تیم ملی شد
در صورتی که روز گذشته عنوان شد اگر محمد بنا و فدراسیون کشتی به توافق نرسند احتمال دارد حسن رنگرز به عنوان گزینه نخست سرمربیگری تیم‌ملی کشتی فرنگی مطرح شود بنا به عنوان سرمربی تیم ملی فرنگی انتخاب شد. به گزارش ایسنا، روز شنبه محمد بنا درخواست‌ها و شرایط خود را برای بازگشت به تیم‌ملی کشتی فرنگی اعلام کرد که در این نامه موارد مختلفی مطرح شده است اما یکی از موضوعاتی که ممکن بود به چالش بین بنا و فدراسیون کشتی تبدیل شود، موضوع نحوه انتخاب نفرات تیم‌ملی است که شنیده می‌شود محمد بنا اعلام کرده به اجرای فرآیند انتخابی اعتقادی ندارد و قصد دارد به شیوه خودش تیم‌ملی را برای المپیک انتخاب کند. بنا و فدراسیون بر سر چگونگی انتخاب تیم‌ملی و اجرای قانون حتی به شکل نیم‌بند به توافق رسیدند. با این وجود روز گذشته نیز از حسن رنگرز به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های جدی سرمربیگری تیم‌ملی کشتی فرنگی نام برده می‌شد و احتمال داشت در صورت عدم توافق بنا با فدراسیون کشتی، رنگرز هدایت تیم‌ملی کشتی فرنگی را بر عهده بگیرد.

پیشنهاد 5/1 میلیاردی قلعه‌نویی
از امیر قلعه‌نویی به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم فوتبال سیاه‌جامگان یاد می‌شود، اگر چه اختلافات مالی مانع اصلی برای عقد قرارداد است. به نقل از فارس،  مسؤولان تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد پس از ۲ شکست سعید رمضانی تصمیم گرفتند تغییرات مجددی را در کادر فنی خود بدهند. در این راستا مسؤولان مذاکراتی را با امیر قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی انجام دادند البته قلعه‌نویی گزینه اصلی مشهدی‌هاست و مذاکرات سیاه‌جامگانی‌ها با او جدی‌تر بوده است. تنها مساله‌ای که درباره حضور قلعه‌نویی روی نیمکت سیاه‌جامگان وجود دارد بحث مالی است. این سرمربی خواهان پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون از سوی باشگاه است و حال اینکه مسؤولان مشهدی مبلغ پایین‌تری را پیشنهاد داده‌اند. حالا باید منتظر ماند و دید قلعه‌نویی از مبلغ پیشنهاد داده‌اش کم می‌کند یا خیر. این موضوع تا امروز مشخص خواهد شد و قرار است سرمربی تیم سیاه‌جامگان روز سه‌شنبه با شروع تمرینات این تیم معارفه شود.

لیورپول آماده مذاکره با کلوپ
نشریه «سان» انگلیس اعلام کرد سران باشگاه لیورپول در آستانه آغاز مذاکرات خود با یورگن کلوپ برای حضور روی نیمکت این تیم به جای برندان راجرز هستند. سرمربی فصل گذشته بورسیا دورتموند محتمل‌ترین گزینه برای هدایت سرخپوشان مرسی‌ساید است و براساس گزارش‌ها کلوپ هم بدش نمی‌آید سرمربی بعدی لیورپول باشد. براساس این گزارش، با وجود اینکه تیم تحت‌هدایت برندان راجرز، شنبه‌شب گذشته در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهمانش، استون‌ویلا گذشت و کمی از زیرفشارها رهایی پیدا کرد ولی سران این باشگاه همچنان در فکر یافتن گزینه‌ای مناسب برای سپردن هدایت این تیم پرافتخار انگلیسی به او هستند. سان مدعی شد یورگن کلوپ در صورت دریافت پیشنهادی خوب از سوی باشگاه لیورپول حاضر به مذاکره و پذیرفتن پست مربیگری بندرنشینان است. لیورپول در حال حاضر با 3 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد و با منچستریونایتد صدرنشین 5 امتیاز اختلاف دارد.

پیکان کریمی ۵۰۸ میلیون تومان فروش رفت
خودروی پیکان علی کریمی در یک مزایده خیریه به نفع معلولان به مبلغ ۵۰۸ میلیون تومان فروخته شد. در مراسمی که به منظور فروش پیکان علی کریمی، با حضور این ستاره فوتبال و تعداد زیادی از هنرمندان سینما در مشهد برگزار شد، خودروی پیکان قرمز رنگ این بازیکن فوتبال برای کمک به آسایشگاه معلولان شهید فیاض‌بخش به مزایده گذاشته و به مبلغ ۵۰۸ میلیون تومان فروخته شد. در این مراسم که با حضور جمعی از خیرین و همچنین ستاره‌های سینما و کسبه مشهد برگزار شد علاوه بر خریداری این خودرو به منظور کمک به معلولان مبلغ 2 میلیارد تومان نیز کمک نقدی جمع شد. علی کریمی فوتبالیست نامدار ایران در این مراسم با بیان اینکه ‌ای‌کاش می‌شد به گذشته بازمی‌گشتم، گفت: دوست داشتم به شرایط گذشته بازمی‌گشتم و می‌توانستم سوار این ماشین شوم. کریمی افزود: من از این خودرو خاطرات زیادی دارم و خوشحالم امروز فروش آن برای معلولان این آسایشگاه خرسندی به همراه دارد و با این اقدام، بیش از گذشته به حلاوت خاطرات من افزوده شد.


Page Generated in 0/0066 sec