printlogo


کد خبر: 146168تاریخ: 1394/7/6 00:00
گزارش

حاشیه‌های ناتمام بازیکن عراقی آبی‌ها
چرا استقلال دندان لقی مثل کرار را نمی‌کشد؟
حاشیه‌های کرار تمامی ندارد و او این‌بار مشکل مسکن را بهانه‌ای برای حاشیه‌سازی کرده است. باز هم کرار، کرار و کرار. آنقدر که از ابتدای فصل این بازیکن حاشیه داشته اگر به فوتبالش پرداخته بود شاید اوضاع متفاوت می‌شد. هر روز یک جنجال تازه. یک روز به خاطر پول قهر می‌کند، یک روز خانواده‌اش را همراه با اتوبوس بازیکنان به هتل می‌برد، یک روز برادرزنش را هم اتاقی یکی از بازیکنان استقلال می‌کند و یک روز دیگر هم به جای پول ماشین شاسی‌بلند می‌گیرد تا دهانش برای انتقاد نکردن بسته شود! اما تا کی؟ تا چه زمانی باید این رفتارهای ناشایست کرار ادامه داشته باشد؟ او این بار هم که به عراق رفته گفته می‌خواهد استراحت کند، استراحتی که البته به نظر می‌رسد باز هم به خاطر پول نگرفتن باشد. از عراق خبر می‌رسد که کرار تا زمانی که پولش را نگیرد به ایران بازنمی‌گردد! او که تا اینجای کار
500 میلیون (تقریبا نیمی از قراردادش) را از استقلال گرفته یک بار دیگر اعتراض را آغاز کرده و این بار به بهانه اینکه در تهران خانه ندارد حاشیه جدیدی را به راه انداخته است! با این حال طاهر سعید، مدیر برنامه‌های کرار جاسم در این‌باره می‌گوید: «گوش کسی شنوا نیست. کرار مشکل مسکن دارد و بارها این را به مسؤولان استقلال گفته است. به نظرم کرار حق دارد اعتراض کند و نگران این مسائل باشد. خیلی‌ها می‌گویند او پول گرفته اما کدام پول؟ به کرار یک خودرو داده‌اند که سند هم ندارد و نمی‌تواند آن را بفروشد». سعیدی این را گفت و ادامه داد: «کرار هرگز نگفته بازنمی‌گردد اما می‌خواهد که در زمان بازگشت به تهران خانه‌اش آماده باشد. او الان مثل سایر بازیکنان به مرخصی رفته و تا روز سه‌شنبه که تمرینات تعطیل است. باید دید تا آن زمان مسؤولان استقلال کاری در این‌باره انجام می‌دهند یا خیر. هتل آپارتمانی که کرار در آن حضور دارد، گفته دیگر او را راه نمی‌دهد چون پولش را نداده‌اند. بارها محل حضور اسکان او تغییر کرده و دیگر این وضعیت خوب نیست. در واقع کرار جایی ندارد که در بازگشت به تهران به آنجا برود». مدیر برنامه‌های کرار در حالی این حرف را می‌زند که شکی وجود ندارد حتی اگر این مشکل کرار هم حل شود باز او حاشیه تازه‌ای را به وجود می‌آورد. او مثل یک دندان لق شده که بهتر است استقلالی‌ها آن را بکشند. یک بازیکن هر چقدر هم که بزرگ باشد بزرگ‌تر از تیم نیست. حال باید دید واکنش مسؤولان استقلال به این اتفاق چه خواهد بود و اگر کرار به ایران بازنگردد چه واکنشی نشان خواهند داد؟
سرپرستی افشارزاده، دور زدن قانون یا اولین گام برکناری؟
شنیده‌ها حاکی از این است که سرپرستی افشارزاده در باشگاه استقلال اولین گام برای برکناری مدیرعامل باسابقه استقلالی‌هاست. بهرام افشارزاده که نزدیک به ۱۵ ماه از مدیرعاملی او در استقلال می‌گذرد، در پایان هفته گذشته با تغییر پست و به دلیل آنچه منع قانونی برای حضور او در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال نامیده شده است به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب شد. افشارزاده که پیش از این در میان اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال نیز حضور نداشت و شاید تنها به دلیل رودربایستی با وزیر ورزش در سمت خود باقی مانده بود، اینک با توجه به اختلافات گسترده‌ای که با سبک‌دست دارد، بیش از گذشته جایگاه خود را متزلزل می‌بیند. سبک‌دست که از ابتدای حضور خود همواره به دنبال افزایش اختیارات خود بوده و از سال گذشته با افشارزاده اختلافات شدیدی داشته است از ابتدای حضور در باشگاه استقلال با برکناری مدیران میانی باشگاه و انتصاب نزدیکان خود به سمت‌های کلیدی باشگاه چهره تمامیت‌خواهی از خود نشان داده است، به نظر می‌رسد اکنون به دنبال تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال است و وزارت ورزش نیز با توجه به اینکه باشگاه استقلال را به شرکت متبوع وی واگذار کرده است پی‌درپی در حال عقب‌نشینی از سنگرهای خود است. شنیده‌ها حاکی از این است که سرپرستی بهرام افشارزاده بیش از آنکه به دلیل دور زدن قانون 2 شغله‌ها باشد اولین گام برای برکناری او از سمت‌هایش در باشگاه استقلال است و شاید به همین دلیل است که افشارزاده پس از چنین اتفاقی صبح روز شنبه بعد از مدت‌ها در ساختمان باشگاه استقلال حاضر می‌شود و ساعتی را در دفتر خود که مدت‌های زیادی است تبدیل به دفتر سبک‌دست شده است، می‌گذراند.


Page Generated in 0/0071 sec