printlogo


کد خبر: 146190تاریخ: 1394/7/7 00:00
سرخط خبر

 یحیی بن سعید الجابری، رئیس منطقه اقتصادی دُقم با اشاره به اینکه عمانی‌های بسیاری برای برخورداری از امکانات و خدمات درمانی بویژه در حوزه چشم‌پزشکی به ایران می‌آیند، گفت: پزشکان ایرانی می‌توانند با امتیازات ویژه در منطقه دقم اقدام به تاسیس کلینیک و بیمارستان کنند.
 قائم‌مقام وزیر نیرو درباره میزان بدهی‌های این وزارتخانه گفت: در حال حاضر میزان کل بدهی‌ها بیش از 30 هزار میلیارد تومان است.
 علی چگنی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی گفت: مسکن کالایی است که حدود و مرز دارد و هیچکس نمی‌تواند آن را بدون اذن مالک به مالکیت خود درآورد بنابراین واژه مسکن‌خواری صحیح نیست.
 رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گزارش‌ها درباره اینکه تهران قراردادهایی را به میزان 21 میلیارد دلار برای خرید هواپیماهای مسافری سوپرجت از روسیه امضا کرده است تکذیب کرد.
 علی کاردور، معاون سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت ایران گفت: برای اولین بار در حدود نیم‌قرن گذشته، درآمدهای دولت ایران از محل گرفتن مالیات بیشتر از درآمدهای نفتی این کشور شده است.
 رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه جدیدی به رؤسای سازمان‌های مالیاتی سراسر کشور تاکید کرد، هیچگونه مالیات دیگری غیر از مالیات بر ارزش افزوده بابت خرید مصالح از پروژه‌های مسکن‌مهر نگیرند.
 معاون مالی مخابرات استان تهران گفت: مشترکانی که نام آنها در فهرست سیاه مخابرات قرار گرفته تنها امروز فرصت دارند نسبت به پرداخت بدهی‌های خود و درآوردن نام‌شان از این فهرست اقدام کنند.
 صبح امروز همایش گرامیداشت ۶۰سالگی پرورش مرغ تخم‌گذار ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
 در هفته جاری قیمت تیبا 100 هزار تومان، پژو پارس سال 100 هزار تومان،
پژو 206 تیپ 2 معادل 100 هزار تومان، پارس تندر 200 هزار تومان و تندر 90 E2 نیز معادل 100 هزار تومان کاهش یافته است.
 


Page Generated in 0/0049 sec