printlogo


کد خبر: 146272تاریخ: 1394/7/8 00:00
سلام وطن

 قابل توجه مسؤولان استان همدان: روستای سوزن از توابع شهرستان رزن استان همدان فاقد هرگونه آب حتی برای آشامیدن است. صدای‌مان دیگر به جایی نمی‌رسد. باید از چه کسی یا مسؤولی استمداد بطلبیم. آیا گوش شنوایی هست؟ لطفا به داد ساکنان این روستا با جمعیت
500 خانوار برسید.
667****0935
 مگر قرار بوده آقای رئیس‌جمهور چقدر دیگر در نیویورک بمانند که اعلام می‌کنند سفر را ناتمام گذاشتند؟! این چه ناتمامی بود که همه کارها و دیدارها و سخنرانی‌ و... انجام شد؟ ناتمام یعنی به محض آنکه خبر را شنیدند آن هم به دلیل تعداد بالای کشته‌شدگان ایرانی این فاجعه، همان موقع بازمی‌گشتند. این می‌شد ناتمام نه اینکه به همه برنامه‌ها یا تقریبا همه برنامه‌ها پرداخته شود و بعد هم بگویند سفر را نیمه‌تمام گذاشتیم.
صلاحی
 دولت تدبیر باید مواضع انقلابی‌تری در مقابل عربستان اتخاذ کند. اگر چه سخنان رئیس‌جمهوری در سازمان ملل در مقابل عربستان خوب بود اما باید اقدامات عملی باشد. عربستان درباره تعرض به 2 نوجوان ایرانی نیز هنوز پاسخی به ایران نداده است!
ترابی از کرج
 از اهالی طالقان هستم. از سازمان محیط‌زیست درخواست دارم هر چه
سریع‌تر نسبت به جلوگیری از افزایش تلفات طاعون حیوانات نشخوارکننده چاره‌ای بیندیشد. این بیماری شیوع پیدا کرده و بسیاری از چارپایان تلف شده‌اند.
سورانی
 بنده به دلیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی با تعداد زیادی از گروه‌های ضدانقلاب برخورد کردم که بدون هیچ مانعی علیه نظام تشویش اذهان می‌کنند. از مسؤولان تقاضای پیگیری گردانندگان این صفحات را دارم.
سلیمانی از تهران
 


Page Generated in 0/0053 sec