printlogo


کد خبر: 146288تاریخ: 1394/7/8 00:00
قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی خبر داد
آغاز اعزام عتبات دانش‌آموزی از ۱۳ مهر

گروه اجتماعی: قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور از اعزام یکصد هزار دانش‌آموز و مربی فرهنگی به عتبات عالیات خبر داد. به گزارش«وطن امروز»، داوود روستایی، قائم‌مقام معاون وزیر‌ آموزش‌وپرورش در سازمان دانش‌آموزی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تأکید رئیس سازمان دانش‌آموزی مبنی بر اینکه این سازمان باید به یک سازمان مولد در حوزه فرهنگ تبدیل شود، در راستای تقویت بنیه حماسی و روحیه انقلابی دانش‌آموزان و مربیان به دنبال ساماندهی و سازماندهی گسترده اردوها و کاروان‌های زیارتی عتبات عالیات هستیم. وی بیان داشت: در هیأت امنای سازمان دانش‌آموزی به ریاست وزیر‌ آموزش‌وپرورش مصوب شد که ۱۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و مربیان فعال در حوزه دانش‌آموزی به عتبات عالیات اعزام شوند. روستایی با بیان اینکه مرحله اول این اعزام از 13 مهرماه شروع و تا پایان آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: آن دسته از مربیان و دانش‌آموزانی که در حوزه‌های دانش‌آموزی فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند در مرحله اول، انتخاب و اعزام خواهند شد.
وی یادآورشد: با مدیریت دانش‌‌آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه سازمان دانش‌آموزی، موکب‌های پذیرایی از زائران اربعین امام حسین(ع) در مرز مهران و چذابه و موکب‌هایی هم در داخل عراق برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده است.
قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی افزود: دانش‌آموزان و مربیان علاقه‌مند می‌توانند از طریق سازمان دانش‌آموزی شهرستان خود برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کنند.


Page Generated in 0/0058 sec