printlogo


کد خبر: 146300تاریخ: 1394/7/8 00:00
سرخط خبر

 معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: روسیه در حالی که برای واردات مواد پروتئینی از ایران تعرفه بالای ۲۵ درصدی دریافت می‌کند که این تعرفه برای برخی کشورها مانند آذربایجان بسیار کمتر است.
 قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: رسیدن تعرفه مصرف پلکان‌های بالای مصرفی آب به قیمت تمام‌شده مورد تایید شورایعالی اقتصاد قرار نگرفت اما حدود ۲۰درصد افزایش تعرفه خواهیم داشت.
 ۵ جایگاه سوخت دولتی متعلق به استان‌های البرز، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی روز گذشته روی میز مزایده رفت که خریدار نداشت.
 مشاور عالی مجمع نمایندگان کارگران ایران با انتقاد از اینکه وزارت کار سه‌جانبه‌گرایی ندارد، گفت: اجرای ماده ۷ قانون کار مهم‌ترین دغدغه کارگران است. در صورتی که کارگران امنیت شغلی داشته باشند بقیه مشکلات رفته رفته حل می‌شود.
 رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: حذف دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی و جایگزینی آن با سیمکارت در استان یزد به‌شکل پایلوت آغاز می‌شود و در آینده به ۴۰میلیون بیمه‌شده تأمین اجتماعی تسری خواهیم بخشید.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه هم‌اکنون هیچ یک از شرکت‌های خودروسازی دولتی نیستند، گفت: در صورتی که خودرویی از استاندارد و درجه ایمنی کافی برخوردار نباشد اصلاً شماره‌گذاری نخواهد شد.
 یک مقام مسؤول در سازمان ملی استاندارد با این ادعا که ممکن است آب معدنی دماوند آزمون شده توسط وزارت بهداشت جعلی باشد به فارس گفت: آزمون وجود باکتری در آب بسته‌بندی جزو فاکتورهای سازمان استاندارد نیست.
 


Page Generated in 0/0052 sec