printlogo


کد خبر: 146371تاریخ: 1394/7/9 00:00
سلام وطن

 پارسال که روحانی تلفنی با اوبامای شیطان صحبت کرد، امسال هم ظریف با او دست داد، لابد کمتر از یک سال دیگر فرش قرمز هم در فرودگاه پهن خواهد شد! خدا به داد دل رهبر و ملت برسد بویژه در این عزای حادثه منا. اَینَ مُنتَقم! ایران و شیعیان ایران چقدر مظلوم هستند؟
سادات
 وای اگر امام (ره) زنده بود؛ با این همه خون شهید چرا تابوشکنی شد حتی به صورت اتفاقی با رئیس دولت خبیث و جنایتکار آمریکا دست دادند. راستی اینها جواب خانواده‌های شهدا را چه خواهند داد. این بود تدبیر در امور کشور؟!
240****0912
 لطفا این مساله رو مطالبه کنید؛ چرا با وجود اینکه صفحات غیراخلاقی اینستاگرام، کانال‌های ضداعتقادی و غیراخلاقی تلگرام و پست‌ها و پیام‌های ضدارزشی لاین و تانگو و بی‌تاک و... هر روز داره افزایش پیدا می‌کنه مسؤولان و نخبه‌های جامعه به‌جای اینکه این فضا‌ها رو خالی از مخاطب و فیلتر کنند، خودشان هر روز صفحات جدید راه‌اندازی می‌کنند؟
527****0919
 از یکی از گاوچران‌هایی که قصد کاندیدا شدن در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا را دارد نقل شده که حکومت آل‌سعود گاو شیردهی است که شیرش تمام شده و اکنون وقت ذبح و استفاده از گوشت آن است و آنها نیز از ترس این موضوع با خودشیرینی و خوش‌رقصی از طریق فتنه‌انگیزی در منطقه و شاخ و شانه کشیدن برای کشورهای محور مقاومت در برابر آمریکا می‌خواهند آنها را متقاعد کنند که هنوز تاریخ مصرفشان تمام نشده و هنوز شیر برای دوشیدن دارند.
069****0936
 از شرکت بوتان آبگرمکن خریدیم که عید امسال خراب شد. تا 13 عید که هیچ پشتیبانی نداشتند و مجبور شدیم فردی را از تعمیرگاه‌های خصوصی برای تعمیر بیاوریم. مشکل حل نشد. پس از تعطیلات چندین بار هم از شرکت آمدند که نتوانستند تعمیر کنند. گویا خودشان هم مشکل را نفهمیدند یا آنقدر ساخته خودشان مشکل‌دار بود که درست نمی‌شود. پس از این چند ماه کلا ناامید شدیم و آبگرمکن را خاموش کردیم. از اینجا شکایت خود را هم از این شرکت که در تماس‌ها به حق مشتری توجه ندارد و سخن گفتنشان مناسب نیست و هم از اداره استاندارد که به چنین اجناسی اجازه تولید می‌دهد، اعلام می‌کنم. تماس‌هایم با اداره استاندارد هم راه به جایی نبرد.
غفاری از تهران


Page Generated in 0/0059 sec