printlogo


کد خبر: 146396تاریخ: 1394/7/11 00:00
هشدار رهبری ماجرا را دگرگون کرد

تغییر رفتار سعودی‌ها و تسهیل پیگیری و رتق و فتق امور مربوط به حجاج و انتقال مصدومان و جان‌باختگان به ایران پس از هشدار رهبر معظم انقلاب به آنها، در ایران نیز با واکنش‌های فراوانی همراه شد. در این میان  مراجع و علما نیز به این ماجرا واکنش نشان داده و آن را تأیید کردند.
آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی در این‌باره تصریح کرد هشدار رهبری سران آل‌سعود را مجبور کرد در قبال این ماجرا تغییر موضع بدهند. آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در جلسه درس اخلاق هفتگی خود که با حضور طلاب، دانشجویان، اساتید و دیگر اقشار مردمی در نمازخانه بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با فاجعه منا، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری مسیر حادثه را دگرگون کرد و حکام سعودی را مجبور به تسلیت گفتن کرد و آنها را متعهد کرد تا همه جان‌باختگان را شناسایی کنند. امیدوارم این قدرت الهی همچنان تداوم داشته باشد. آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز در خطبه‌های نماز جمعه ساری گفت: سخنان مهم و تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب تغییر لحن آل‌سعود شد.
وی با بیان اینکه سخنان هوشمندانه و قاطعانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی لرزه بر پیکر آل‌سعود انداخت، ادامه داد: مقام معظم رهبری به آل‌سعود فهماند ملت ایران در برابر دشمنان خود با جدیت و اقتدار خواهند ایستاد و با کسی هم تعارف ندارند.
 


Page Generated in 0/0065 sec