printlogo


کد خبر: 146435تاریخ: 1394/7/11 00:00
اخبار

یکشنبه‌ها هم فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» را نیم‌بها ببینید

از ۱۲ مهرماه، بلیت فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» علاوه بر روزهای سه‌شنبه در روزهای یکشنبه نیز نیم‌بها خواهد بود. آخرین خبر دریافتی از فیلم عظیم جهان اسلام حکایت از استمرار فروش این اثر برجسته در فصل پاییز داشته که با گذشت بیش از یک ماه از اکران متعارف سینمایی، فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» هنوز با استقبال باشکوهی از سوی مخاطبان همراه است و عید غدیر خم، بهانه‌ای دیگر برای ارادتمندان بوده که از این فیلم دیدن کنند. رسیدن به مرز فروش 8 میلیاردی نشان از رکوردی ماندگار در تاریخ سینمای ایران دارد و طبق گفته محمدرضا صابری، مدیرعامل شرکت سینمایی نورتابان به عنوان تهیه‌کننده اثر، با موافقت مدیرکل نظارت و ارزشیابی قرار است این فیلم علاوه بر روزهای سه‌شنبه در روزهای یکشنبه نیز به صورت نیم‌بها به تماشای مردم در سراسر کشور در‌آید.

نامه اعتراضی وزیر ارشاد به وزیر حج عربستان

در نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان به وزیر حج عربستان، عملکرد دولت سعودی در موضوع حج در قبال جمهوری اسلامی ایران خلاف عرف دیپلماتیک و بین‌الملل عنوان شد. به‌ گزارش تسنیم، در پی احضار «احمد المولد» کاردار عربستان، حسین نوش‌آبادی معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه اعتراضی و شدیداللحن علی جنتی درباره حوادث پیش آمده در منا، نحوه رسیدگی به مجروحان و اهمال‌کاری دولت سعودی را به وی تسلیم کرد. در نامه جنتی ضمن تاکید بر مسؤولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور حج جمهوری اسلامی ایران، مراتب اعتراض شدید نسبت به عدم صدور روادید برای هیأت ویژه دولت جمهوری اسلامی ایران، سرکشی و رسیدگی به امور حجاج جان‌باخته و مصدومان حادثه تلخ مِنا اعلام و بر رسیدگی هرچه سریع‌تر در این زمینه تأکید شده است. سهل‌انگاری دولت عربستان در حادثه منا در رسیدگی به حجاج مجروح و مصدوم، کوتاهی در فرآیند کلی امدادرسانی و انتقال بموقع پیکرهای زائران جان‌باخته از دیگر موضوعات مورد اعتراض وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نامه بوده است. همچنین در نامه جنتی به صراحت تاکید شده است جمهوری اسلامی ایران پیگیر حوادث پیش آمده در سرزمین منا تا حصول نتیجه قطعی از مراجع بین‌المللی ذی‌ربط خواهد بود.

رضا ایرانمنش باز هم راهی بیمارستان شد

رضا ایرانمنش، بازیگر سینما و تلویزیون که در عرصه 8 ساله دفاع‌مقدس به درجه جانبازی دست یافته است، بار دیگر به دلیل حمله قلبی ناشی از جراحات شیمیایی باقیمانده از دوران دفاع‌مقدس در بیمارستان آتیه بستری شد.  این هنرمند فرهیخته و بااخلاق سینمای ایران که بارها به‌ دلیل عوارض ناشی از این موضوع بستری شده، صبح پنجشنبه به بیمارستان آتیه منتقل شد و همچنان تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارد.

رونمایی از ۱۲۱ عنوان کتاب با موضوع پایداری

۱۲۱ عنوان کتاب با موضوع پایداری طی ویژه‌برنامه «شب‌خاطره» و با حضور جمعی از فرماندهان دوران دفاع‌مقدس در اصفهان رونمایی شد و برترین مولفان و تدوین‌کنندگان از میان همه این آثار تجلیل شدند. به گزارش مهر، بیش از ۱۲۰ عنوان کتاب با موضوع پایداری طی مراسمی ویژه با عنوان «شب‌خاطره» از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور جمعی از فرماندهان دوران دفاع‌مقدس در میدان امام(ره) اصفهان رونمایی شد.

هما روستا از خانه هنرمندان به بهشت باقی می‌رود

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد هما روستا بازیگر سینما و تئاتر کشور، ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۱۴ مهر از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.  براساس اعلام آکادمی استاد حمیدسمندریان، پیکر زنده‌یاد هما روستا با همراهی برادر و مادر این بازیگر فقید سینما و تئاتر ایران بامداد دوشنبه 13 مهر از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد ایران و پس از انجام مراحل قانونی به بهشت زهرا(س) انتقال داده می‌شود.


Page Generated in 0/0057 sec