printlogo


کد خبر: 146439تاریخ: 1394/7/11 00:00
شوک دوم به فوتبال ایران
بستری شدن پروین در بیمارستان

علی پروین مرد رویایی تاریخ پرسپولیس در بیمارستان کسری بستری شد. پروین با نظر پزشک معالجش پنجشنبه‌شب را در بیمارستان کسری بستری بود و همچنان باید تحت نظر باشد. اما چه اتفاقی افتاد که کار علی پروین به بیمارستان کشید؟ او صبح پنجشنبه با خبری تلخ از خواب بیدار شد. والارضا نوه‌اش اولین کسی بود که صبح به اتاق پدربزرگ رفت. نوه او که از شنیدن خبر تلخ، شوکه بود به دیدن پدربزرگ رفت و بغضش ترکید. اشک‌های والارضا، اشک علی پروین را هم درآورد. پدربزرگ ۷۰ ساله صبح را با خبری بد شروع کرد و خیلی روی فرم نبود. او تا عصر همین طور مدام می‌گفت، کوفتگی دارد تا اینکه همسرش و دامادها تصمیم گرفتند او را نزد دکتر ببرند. رسیدن علی پروین به پزشک معالجش سبب شد تا بلافاصله دستور بستری او داده شود. بالا بودن فشار خون، کمی چربی خون و به هم ریختن ریتم طبیعی بدن دلیل بستری شدن علی پروین بود.
او خودش در این‌باره همیشه می‌گوید: «من تا ۵۰ سالگی اصلا نمی‌دونستم دکتر یعنی چی. چربی خون؟! فکر می‌کردم چربی فقط یعنی روغن روی کله پاچه و فشار اصلا نمی‌دونستم چی هست اما الان! دکی! تا می‌جنبیم باید بریم دکتر.»
پروین پنجشنبه‌شب را  در بیمارستان بستری بود و جماعتی نگران پشت درهای بیمارستان به انتظارش. او حسابی همه را نگران کرده بود اما شکر خدا مشکلی نیست و همه چیز تحت کنترل است. رضا ریاضتی از نزدیکانش که پروین را از نزدیک دیده  این حرف را تایید می‌کند. آرش فرزین داماد او هم همین نظر را دارد.
قانون سختگیرانه علی پروین در بیمارستان!
علی پروین در بیمارستان بستری است و اصلا دوست ندارد عکسی از او در رسانه‌ها منتشر شود. چهره محبوب قرمزها که روز مرگ هادی نوروزی به دلیل فشار خون بالا در بیمارستان بستری شد، به تمام دوستان و نزدیکانش گفته است اصلا حق ندارند از او عکس بگیرند. علی پروین قانون جدید در اتاق خودش وضع کرده و گفته است: «هیشکی حق نداره از من با لباس بیمارستان عکس بگیره. هر کی می‌خواد بیاد عیادتم، نباید با خودش دوربین بیاره!» علی پروین همچنین گفته: «من از لباس بیمارستان متنفرم.» پروین بویژه روی پرستارها حساس است و چند باری به آنها گفته است یک وقتی «قایمکی» از او عکس نگیرند! البته  دیروز جمعه خیلی‌ها به عیادت پروین در بیمارستان آتیه رفتند و موظف به تبعیت از این قانون بودند.


Page Generated in 0/0068 sec