printlogo


کد خبر: 146440تاریخ: 1394/7/11 00:00
اخبار

وداع 20 هزار نفری با کاپیتان پرسپولیس در آزادی

مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس صبح روز جمعه با حضور پرتعداد هواداران، همبازیان و اهالی فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در میان حزن و اندوه حاضران راهی خانه ابدی شد. جمعیتی نزدیک به 20 هزار نفر صبح دیروز خودشان را به ورزشگاه آزای رساندند تا آخرین وداع را با کاپیتان پرسپولیس داشته باشند. گریه‌های هواداران و در آن میان شیون‌های همسر مرحوم هادی نوروزی همه حاضران را تحت تاثیر قرار داده بود. همسر نوروزی مدام روی زمین چمن می‌رفت و نام هادی را صدا می‌زد. 2 فرزند هادی نوروزی هم در ورزشگاه حضور داشتند. همراهی آنها با مادرشان که گریه‌هایش تمامی نداشت حاضران در ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داده بود. همسر هادی نوروزی که مدام روی زمین چمن می‌رفت و با ناله و شیون یاد همسرش را گرامی می‌داشت در جمله‌ای گفت «دیدید سرانجام  به ورزشگاه آمدم اما‌ ای‌کاش هیچ وقت به ورزشگاه نمی‌آمدم. هادی من الان کجاست؟». او بارها این جملات را تکرار کرد و اشک ریخت. هواداران و لیدرهای باشگاه پرسپولیس با سردادن شعارهایی در فراغ کاپیتان تیم خود اشک ریختند. آنها با 2 دسته شدن به نوحه‌خوانی و سینه‌زنی برای هادی نوروزی پرداختند و شعارهایی را در این‌باره سر دادند. علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال نیز در این مراسم حضور پیدا کرد. پرویز مظلومی، سرمربی و بسیاری از بازیکنان و چهره‌های پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نیز در ورزشگاه آزادی و مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی شرکت کردند. پس از آنکه پیکر نوروزی روی دست هواداران و حاضران قرار گرفت صف‌هایی برای اقامه نماز میت تشکیل شد و در پایان نیز کاپیتان سرخپوشان آخرین دور افتخار را در ورزشگاه آزادی زد و روی دست هواداران و علاقه‌مندانش قرار گرفت. پیکر کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دور زدن در پیست ورزشگاه روی دست هواداران و علاقه‌مندانش برای همیشه از ورزشگاه آزادی رفت. پیکر هادی نوروزی به بابل منتقل شد تا امروز مراسم تدفین وی برگزار شود.

تسلیت مدیران استقلال و پرسپولیس به علی دایی

مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در پیام‌هایی جداگانه به علی دایی، سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران تسلیت گفتند. در پیام باشگاه پرسپولیس می‌خوانید: «علی دایی در پی درگذشت دایی بزرگوارش که در فاجعه منا به دیدار یار شتافت، عزادار است. هیأت‌مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس به همین مناسبت با صدور بیانیه‌ای، این مصیبت را به وی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. سرپرست باشگاه استقلال نیز درگذشت دایی آقای گل جهان را تسلیت گفت.

تاریخ‌سازی تیرانداز ایرانی

در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی، الهه احمدی در جایگاه نخست جهان قرار گرفت. در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی در ماه اکتبر، رنکینگ تفنگداران ایران در بخش 10 متر بادی زنان رشد چشمگیری داشت. با توجه به قهرمانی الهه احمدی در جام‌جهانی آذربایجان و قهرمانی در فینال فینالیست‌های جام‌های جهانی، او در جایگاه نخست تفنگ بادی 10 متر ایستاد. برای نخستین‌بار است که تیراندازی از ایران در جایگاه نخست رنکینگ قرار می‌گیرد. همچنین نجمه خدمتی که ماه گذشته در رده هفتم قرار داشت با 3 پله سقوط به جایگاه دهم رسید. مه‌لقا جام‌بزرگ نیز در این بخش در مکان سی‌‌وسوم ایستاده است. در بخش مردان نیز حسین باقری با رده چهل‌ویکم تفنگ 10 متر بهترین جایگاه را در بین تیراندازان ایران دارد.

بسکتبال از المپیک ریو دور شد

دو تیم بسکتبال ایران و چین در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که چینی‌ها با پیروزی برابر ایران به فینال رسیدند.تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف چین، میزبان مسابقات رفت و در نهایت با نتیجه 70 بر 57 برابر چین تن به شکست داد و از رسیدن به فینال بازماند. در غیاب حامد آفاق که در جریان کوآرتر سوم دیدار روز پنجشنبه برابر کره‌جنوبی از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد، تیم ملی بسکتبال دیدار حساس و تعیین‌کننده برابر چین را با ترکیب صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، مهدی کامرانی، اوشین ساهاکیان و جواد داوری که به جای آفاق در ترکیب قرار گرفته بود، آغاز کرد.


Page Generated in 0/0059 sec