printlogo


کد خبر: 146453تاریخ: 1394/7/11 00:00
سلام وطن

 یکی از وجوبات رهبری شجاعت است.  با اینکه قریب به اتفاق مسؤولان کشور از بابت فاجعه منا ناراحت و خشمگین هستند ولی هیچیک نتوانستند هشدار مناسبی به سعودی‌ها بدهند و فقط حضرت آقا بودند که با شجاعت این وهابیون ناجوانمرد را سرجایشان نشاندند و باعث شور و شعف قلبی مردم شدند. درود بی‌کران به این بصیرت و شجاعت رهبر انقلاب. سایه‌شان مستدام.
ارسلان

  دیگرتقریبا کمتر روزی را پشت سر می‌گذاریم که در آن از یکسو رهبری حرف از دشمنی با آمریکا و از سوی دیگر مسؤولان دولتی حرف از نزدیکی با آمریکا نزنند. امام کجایی که یادت بخیر که یک چشم‌غره‌ات کافی بود. کجایی ببینی که چطور انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان افتاده.
069****0936

 به‌ نام سلام! شاهان ننگ تاریخ‌اند و شاه سعودی ننگ شاهان!
114****0912

 لطفا درباره فضای مجازی هم مطالبی بنویسید. مشغول برجام شده‌اید و از تبعات بدتر از برجام که در فضای مجازی در حال رخ دادن است غافل هستید. اپراتورهای صهیونیستی با نام شبکه اجتماعی حتی بچه‌های حزب‌اللهی را هم به خود آلوده کرده. بازی‌های رایانه‌ای که دارای مضامین جنسی فراوان هستند در دسترس همگان است. شبکه ملی اطلاعات برخلاف دستور رهبری راه نمی‌افتد. عمق فاجعه آنجاست که آمریکا و سایر مستکبران حاضر به تحریم ما در فضای مجازی نیستند. حتی سرویس‌های خود را با وجود هزینه‌های فراوان به رایگان در اختیار ما قرار می‌دهند مانند وایبر، تلگرام، واتس‌آپ، ایمیل، موتورهای جست‌وجوگر. از این بالاتر اوباما در پیام نوروزی خود در سال 91 علنا اعلام می‌کند که دولتش وظیفه دارد دسترسی ایرانیان را به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تسهیل نماید در حالی که در موضوعات دیگر تحریم‌مان می‌کند. شما را به خدا در این زمینه روشنگری کنید.
  محمد کهوند


Page Generated in 0/0055 sec