printlogo


کد خبر: 146496تاریخ: 1394/7/12 00:00
آوای شهر

جزئیات حریق در تالار وزارت کشور
روز گذشته تالار وزارت کشور دچار حریق شد و در جریان اطفای این آتش‌سوزی 2تن از آتش‌نشانان دچار سوختگی شدند. مجتبی عبداللهی، معاون شهردار تهران به حادثه حریق در تالار وزارت کشور اشاره کرد و گفت: دلیل حریق مشخص نیست و کارشناسان در حال بررسی هستند. معاون شهردار تهران درباره جزئیات حادثه به فارس بیان داشت: ساعت 6:40 دقیقه روز شنبه اولین پیام به سازمان آتش‌نشانی درباره حریق داده شد و 4 دقیقه بعد مأموران به محل حادثه رسیدند. وی با بیان اینکه 8 ایستگاه و 2 ایستگاه عملیات پشتیبانی به محل اعزام شدند، یادآور شد: با تلاش آتش‌نشانان حریق اطفا شد. عبداللهی درباره خسارت مالی در این حادثه عنوان کرد: سالن همایش‌های آتش گرفته، صندلی‌ها و کفش‌پوش‌ها سوخته و خسارت مالی در پی داشته اما خسارت جانی نداشته است. به گفته معاون شهردار تهران، 2 نفر از آتش‌نشانان دچار سوختگی سطحی در این حریق شدند.

برگزاری کنفرانس بین‌المللی توسعه شهری در پایتخت
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران از برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و توسعه شهری در تاریخ ۱۴ و ۱۵ مهرماه در سالن همایش‌های کتابخانه ملی در پایتخت خبر داد. به گزارش«وطن امروز»، ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و توسعه شهری با اعلام این خبر بیان داشت: این کنفرانس، 14 و 15 مهرماه در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.وی تصریح کرد: کنفرانس اشاره شده، برای نخستین بار است که در کشور برگزار می‌شود و شهرداری مسؤولیت برگزاری آن را برعهده دارد. امانی خاطرنشان کرد: برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و توسعه شهری، سال گذشته در ردیف اعتباری شهرداری تهران قرار گرفت و در نهایت مصوب شد این کنفرانس در تاریخ 14 و 15 مهرماه برگزار شود.

توزیع بن‌های 500هزار تومانی
بین هیأت‌های مذهبی
بن‌هایی به مبلغ ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان تهیه شده که به هیأت‌های مذهبی اعم از هیأت‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و محلات داده خواهد شد. به گزارش «وطن امروز»، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب اظهار داشت: امسال سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب برای کمک به هیأت‌های مذهبی آغاز به کار خواهد کرد و هیأت‌ها‌ و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بوستان ولایت اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند. قالیباف یادآور شد: بن‌هایی با اعتبار 300 تا 500 هزار تومان در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه، اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.به گفته وی، در حال حاضر 20 هزار هیأت در تهران شناسایی شده‌اند که از این تسهیلات استفاده می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0057 sec