شهرکرد، خبرنگار وطن امروز: مدیرکل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل استان در 3 ماهه خرداد لغایت مردادماه سال جاری برای دومین بار متوالی در ارزیابیهای صورت پذیرفته از سوی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی در راستای گسترش خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی و با هدف تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات به شعب و کارگزاریها، جلوگیری از اتلاف وقت بیمهشدگان، افزایش سرعت و اعتبار محاسبات بیمهای و کاهش سفرهای درونشهری توانست با میانگین 68 درصد برگههای صادره و پرداخت شده در این دوره در بین استانهای کشور مقام نخست را به خود اختصاص دهد. غلامرضا محمدی افزود: خدمات غیرحضوری از سوی سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک است و این استان پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان خود توانسته است جایگاه قابل قبولی در کشور پیدا کند. محمدی بیان داشت: بیمهشدگان شعب اداره کل استان میتوانند با مراجعه به سایت رسمی سازمان به نشانی www. tamin. ir نسبت به دریافت فیش و پرداخت حق بیمه از طریق این سامانه اقدام کنند.