printlogo


کد خبر: 146511تاریخ: 1394/7/12 00:00
اخبار

رونمایی  از کتاب بیانات رهبر انقلاب درباره شخصیت و مکتب امام(ره)

مراسم رونمایی از کتاب «ره، رهرو، رهبر» شامل مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مکتب و شخصیت امام(ه) از سوی مؤسسه پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. مراسم رونمایی از کتاب
«ره، رهرو، رهبر» دربردارنده بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مکتب و شخصیت امام(ه) از سوی مؤسسه پژوهشی - فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. این مراسم با حضور شخصیت‌های فرهنگی کشور در روز سیزدهم مهرماه از ساعت 15:30 تا 17 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهر تهران واقع در پارک شهر برگزار می‌شود.

کتاب «حاج قاسم» به چاپ دوم رسید

کتاب «حاج قاسم» اثر علی اکبری‌مزدآبادی خاطرات حاج قاسم سلیمانی از سوی انتشارات یا زهرا(س) منتشر شد و در کمتر از یک هفته راهی چاپ دوم شد. به گزارش فارس، علی اکبری‌مزدآبادی نویسنده و مدیر انتشارات «یا زهرا(س)» گفت: این کتاب از مجموعه کتاب‌های «یاران ناب» است که در حقیقت هفدهمین شماره این مجموعه است. کتاب «حاج قاسم» حاوی سخنرانی‌های حاج قاسم از دوران دفاع‌مقدس تا دوره اخیر است که از دل این سخنرانی‌ها خاطراتی که در آن نقل شده را با ذکر منبع و ماخذ در این کتاب عنوان کرده‌ام. نویسنده کتاب «حاج قاسم» افزود: این کتاب به صورت 4 رنگ در 168 صفحه منتشر شده که بیش از 80 عکس نیز به صورت رنگی در صفحات این کتاب 7 هزار و 500 تومانی قرار گرفته است. اکبری‌مزدآبادی با اشاره به تیراژ 5 هزار نسخه‌ای این کتاب برای چاپ اول گفت: این کتاب هفته گذشته راهی بازار کتاب شد که به سرعت چاپ اولش تمام شد و در چاپ دوم 5 هزار نسخه دیگر راهی بازار کتاب کرده‌ایم.

پیام تسلیت ای‌آر رحمان به بازماندگان فاجعه منا
آهنگساز هندی فیلم سینمایی محمدرسول‌الله(ص) درباره حادثه‌دیدگان فاجعه منا گفت: امیدوارم روح همه جان‌باختگان حادثه منا در بهشت قرین آرامش باشد. به گزارش سایت فیلم «محمدرسول‌الله(ص)»، ای‌آر رحمان درباره بازخوردهای فیلم محمد‌رسول‌الله(ص) در سراسر جهان افزود: در حضور داوران جشنواره کودک همدان این فیلم را دیدم و بازخوردهای جالبی از این فیلم گرفتم. عده‌ای می‌گفتند در لحظاتی از فیلم با همه وجود منقلب و دگرگون شدیم. رحمان درباره انگیزه ساختن این فیلم سینمایی گفت: به عنوان یک موسیقیدان و از زمانی که مسلمان شدم یکی از رویاهایم ساختن موسیقی چنین فیلمی بود و همه توانایی‌ای را که خدا در وجود من قرار داده در جهت مثبت به کار گرفتم تا بتوانم اثری فاخر عرضه کنم.

۱۳۰ هزار نفر در کتابخوانی خندوانه

مسابقه کتابخوانی خندوانه با انتخاب ۱۴۰ برگزیده بخش نخست مسابقه خود از میان ۱۳۰ هزار شرکت کننده به مرحله نهایی وارد شد. به گزارش مهر، مسابقه کتابخوانی برنامه تلویزیونی «خندوانه» با عنوان «بخون و ببر» این روزها در حالی به پایان رسیده است که طی روزهای آتی برنامه نهایی این مسابقه ضبط خواهد شد. این مسابقه بزرگ کتابخوانی در قالب فراخوان برنامه تلویزیونی خندوانه برای مطالعه 2 کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان و «یک عاشقانه آرام» نوشته مرحوم نادر ابراهیمی در دست اجرا قرار گرفت و جواد فرحانی، تهیه‌کننده این برنامه آمار شرکت در این مسابقه را بالای ۱۳۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: از میان این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان به تمام سوالات درست پاسخ داده بودند که ما با قرعه‌کشی از میان آنها ۱۴۰ نفر را انتخاب و در روز اجرای مسابقه نیز با حضور آنها ۱۳ نفر را به قید قرعه برای شرکت در مسابقه‌هایی که با حضور همه آنها در استودیو اجرا می‌شود، انتخاب می‌کنیم.

نگاهی معمایی در رمانی پلیسی

رمان «کلکسیونر چشم» نوشته سباستین فیتسک یکی از آثار متاخر ادبیات پلیسی معاصر آلمان است که در کشور نویسنده با استقبال زیادی روبه‌رو شده است. روی جلد این رمان نوشته شده است: «تریلر روانشناختی». تفاوت این رمان تریلر و روانشناسی از نظر ساختاری این است که فصول داستان از انتها به ابتدا روایت می‌شود. اثری معمایی که مخاطب را به هزار توی وحشت می‌کشاند.


Page Generated in 0/0068 sec