printlogo


کد خبر: 146516تاریخ: 1394/7/12 00:00
اخبار

نوروزی در زادگاهش آرام گرفت

مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم هادی نوروزی روز شنبه با استقبال تاریخی مردم مازندران و اهالی ورزش در روستای کپورچال برگزار شد و کاپیتان جوان سرخپوشان و مرد شماره ۲۴ این تیم در خانه ابدی آرام گرفت. درحالی که پیکر هادی نوروزی به ورزشگاه رسیده بود نزدیک به ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه هفت‌تیر و خیابان‌های اطراف حضور داشتند و به عزاداری پرداختند. ازدحام جمعیت به قدری بود که حرکت را سخت و دشوار کرده بود و کنترل آن از دست ماموران انتظامی خارج شد. بیش از ۱۰ هزار نفر با حضور در ورزشگاه هفت‌تیر بابل در این مراسم شرکت کردند که تعدادی از آنها روی فنس‌ها و محل‌های ناامن ورزشگاه مستقر شده بودند. همین امر باعث شد مسؤولان برگزاری به هواداران تذکر دهند از روی محل‌های ناامن پایین بیایند تا فاجعه دیگری رخ ندهد. سال‌ها‌ پیش در ورزشگاه شهید متقی ساری ازدحام تماشاگر و فرو ریختن بخشی از ورزشگاه فاجعه‌ای را رقم زده بود. ازدحام جمعیت داخل ورزشگاه آنقدر زیاد بود که تشییع‌کنندگان ناچار شدند پیکر هادی نوروزی را به رختکن ببرند. در این لحظات بازیکنان پرسپولیس داخل رختکن رفتند و برای آخرین بار با کاپیتان‌شان در رختکن خداحافظی کردند. پیکر هادی نوروزی پس از تشییع در ورزشگاه هفت‌تیر بابل روی دستان همبازیانش به رختکن منتقل شد و پس از آنکه ازدحام جمعیت کمتر شد، پیکر وی به میدان کیاکلا منتقل شد تا از آنجا به سمت روستای کپورچال که زادگاهش بود تشییع شود. بسیاری از چهره‌های ورزشی و اهالی فوتبال هم خود را به بابل رساندند تا در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی شرکت کنند. علی دایی به همراه بهزاد غلامپور در این مراسم حضور داشت. علی کریمی، حمید استیلی، احمدرضا عابدزاده و... نیز از جمله شرکت‌کنندگان بودند.

واکنش مدیران به خداحافظی نویدکیا

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان که از ابتدای لیگ پانزدهم در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده است، با انتشار بیانیه‌ای رسمی از این تیم خداحافظی کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که اصغر باقریان با عذرخواهی از خبرنگاران، پاسخگویی به بحث خداحافظی محرم نویدکیا از تیم فوتبال این باشگاه را به یکشنبه موکول کرد تا پس از بازگشت به اصفهان، به این موضوع رسیدگی کند. همچنین مسعود تابش، قائم‌مقام باشگاه سپاهان اصفهان هم با گفتن این جمله که «محرم را به سپاهان باز می‌گرداند»، از اظهارنظر بیشتر درباره این موضوع امتناع ورزید. البته حسین کفعمی، به خبر خداحافظی نویدکیا اینگونه واکنش نشان داد: بارها گفته‌ایم محرم چهره‌ای ماندگار برای تیم سپاهان، فوتبال اصفهان و فوتبال ایران بوده و همواره تلاش کردیم احترام ایشان را حفظ کنیم. البته باوجود پیگیری‌های بسیار و درخواست از کسانی که با این بازیکن ارتباط دارند، مدیران و مسؤولان باشگاه نتوانستند با ایشان صحبت کرده و مشکلات را به‌صورت رودررو حل کنند.

دلخوری مظلومی از غیبت کرار و مگویان
کرار جاسم و مگویان که به دلیل عدم دریافت طلب‌شان تهدید کرده بودند به استقلال بازنمی‌گردند همچنان سرحرف خود هستند و این موضوع بشدت پرویز مظلومی را دلخور کرده است. به نقل از مهر، این روزها که همه نگاه‌ها به بابل است و فوت کاپیتان فقید پرسپولیس، استقلال شرایط خوبی ندارد، کرار و مگویانی که تهدید کرده بودند بدون پرداخت طلب‌شان به استقلال و تهران بازنخواهند گشت، همین کار را انجام داده و به تهران نیامده‌اند و همچنان روی حرف خود مانده‌اند. در واقع با نیامدن مگویان و کرار همه برنامه‌های تاکتیکی پرویز مظلومی دچار اشکال خواهد شد، چرا که مظلومی در جلسه فنی‌ای که با مربیان داشته تاکید کرده باید به دفاع تیم عمق و سرعت بدهد و برای این کار مگویان  بهترین گزینه است. در آن‌سو برای بازی زمینی در بازی‌های بزرگ هم کرار آماده می‌تواند عصای دست مظلومی شود که البته با شرایط کنونی اصلا این 2 نوع نگاه تاکتیکی امکانپذیر نیست. در هر صورت پرویز مظلومی بشدت از این موضوع ناراحت است و پیغام داده این ماجرا را زودتر جمع و جور کنند و این
2 بازیکن را به تمرینات استقلال بازگردانند. او البته هنوز گلایه‌هایش را رسانه‌ای نکرده اما از دست دادن 2 بازیکن مهم آن‌هم به این شکل حتی برای چند روز هم برای هر مربی ناراحت‌کننده است چه برسد به مظلومی که تیمش را در صدر جدول نگه داشته است.


Page Generated in 0/0052 sec