printlogo


کد خبر: 146532تاریخ: 1394/7/12 00:00
سلام وطن

 از مسؤولان درخواست دارم اجساد برخی از جان‌باختگان حادثه منا کالبدشکافی شود تا چنانچه علت مرگ، خفگی یا موارد عمدی بوده است سندی برای جنایت آل‌سعود به‌دست بیاید.
صابری از مشهد

 مجلس شورای اسلامی خانه ملت است بنابر این باید نظرش برگرفته از نظر ملت باشد. دوست داشتم اینجا اعلام کنم بنده به‌صورت مشروط با برجام موافقم و این شروط یکی برداشته شدن تمام تحریم‌هاست و دیگری عدم اجازه بازدید از مراکز نظامی کشور است در غیر اینصورت باید برجام رد شود تا به مملکت آسیب نرسد.
هموطنی از اصفهان

 در شبکه‌های اجتماعی دیدم کمپینی در حمایت از دست دادن وزیر امور خارجه با رئیس‌جمهور آمریکا راه افتاده است به نظرم رسید این افراد از چه چیز حمایت می‌کنند؟ دست دادن با شیطان حمایت دارد؟ این کمپین شیطانی است که مشخص نیست از بیرون یا داخل یا کدام جریان شکل گرفته است و در دنیای بی ‌در و پیکر فضای مجازی دنبال دست و پا کردن حامی است. خدا را شکر اقبالی نداشته است اما همین تعداد کم حامی شیطان بزرگ هم جای سوال است.
352****0935


  بازنشسته‌ای هستم که هنوز اضافه حقوق‌های فروردین ما را واریز نکرده‌اند. از دولت تدبیر و امید این گلایه را دارم که ما بازنشستگان با چندین فرزند و نوه مخارجمان کفاف نمی‌دهد پس این چه تدبیری است که همان حقوق مصوب را هم به ما نمی‌دهند؟!
همایی

  از آقای قدیانی به خاطر انتشار یادداشت روز در تاریخ 11 مهر متشکرم.
یک هموطن

 بعد از وعده‌های بسیار دولت نهم و دهم، کلنگ بیمارستان 100 تختخوابی پاکدشت به زمین زده شد و سال‌ها گذشت تا اینکه بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم (تدبیر و امید) قرار شد هفته دولت امسال افتتاح  و بهره‌برداری شود ولی همچنان مردم چشم‌انتظار تحقق این وعده مانده‌اند.
مهدی توکلی‌زبر‌دست

 


Page Generated in 0/0051 sec